سرهنگ متوسلی از اجرای ۳۰۰ برنامه متنوع هفته دفاع مقدس درنکاخبرداد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه نکا ازاجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع هفته دفاع مقدس و ایام محرم دراین شهرستان خبرداد.
به گزارش نیکا خبر، سرهنگ دوم پاسدار مهدی متوسلی ظهر امرور دراولین کنفرانس خبری خود بمناسبت رزمایش وهفته دفاع مقدس از خبرنگاران بعنوان جهادگران رسانه ایی نام برد و گفت: در شرایطی که دشمنان نظام مقدس اسلامی ذهن و فکر جوانان ما را به نشانه رفته اندو بگونه ایی قصد کانالیزه کردن آن را دارند تا انقلاب و اهداف نظام مقدس را کم رنگ جلوه دهند شما مسئولیت تان بسیار خطیر است جهاد رسانه ایی دارید تا حرف حق را به گوش جوانان داخل و خارج کشور برسانید.

سرهنگ توسلی در ابتدای سخنان خود یک توصیه هم داشت اینکه رسانه و خبرنگاران عملکرد مدیران و مسئولان را با ارائه راهبردهای عملی نقد منصفانه داشته باشند خبرنگاران اشکلات را درست ببینند ضمن اینکه روحیه امید را در بین مردم زنده نمایند .
او گفت: همه امروز واقفند که آمریکا دشمن بدعهدیست، خبرنگاران مسئولیت دارند تا راه نفوذ جریانات ضد انقلاب و ضد نظام را افشا نمایند البته با دلیل منطق و استعدلال محکم بدرستی تبین نمایند که مذاکره با آمریکا به سود ملت ما نیست .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه نکا از برگزاری ۳۰۰برنامه ویزه هفته دفاع مقدس با ۵۰ برنامه محوری دراین شهرستان خبر داد.
و ی هدفمندشدن برنامه ها ، فضاسازی مناسب با در نظر گرفتن ملاحظات ماه محرم بهمراه ابتکارات جدید و بروز بودن از جمله نقاط قوت برنامه های امسال برشمرد.

سرهنگ متوسلی با اشاره به اینکه گنجینه دفاع مقدس باید بدرستی برای نسل جوان امروزتبین شود ازاجرای طرح نهضت روایتگری با استفاده از ظرفیت های راویان دفاع مقدس خبر داد و گفت : راویان دفاع مقدس که اکثریت آنها از اموزش دیده واز یادگاران دفاع هستند با حضور در مدارس شهرستان به بیان روایت های مختلف از ۸ سال ایثار و از خود گذشتگی و دفاع جانانه مردم ایران از کیان اسلامی در مقابل دشمنان تا دندان مسلح می پردازند .


فرمانده سپاه شهرستان نکا از برگزاری رزمایش عاشورایی”اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله” با شعار وحدت ایستادگی و پیشرفت در این شهرستان خبر داد و گفت :این رزمایش از روز جمعه در دو مرحله آغاز خواهد، نیروهای رزمنده بسیجی نکایی با اردوکشی در منطقه زرندین سفلی و کوهسارکنده و اجرایی برنامه های مختلف فرهنگی ،رزمی تاکتیکی ،و نهضت روشنگری ضمن اعلام آمادگی کامل دفاعی در مقابل تهدیدات دشمنان بار دیگر اقتدار وصلابت خود را بنمایش خواهند گذاشت .
سرهنگ متوسلی در ادامه به موضوع تشییع دو شهید خوشنام در این شهرستان اشاره کرد و گفت : مردم نکا در هفتم ما محرم دو کبوتر خونین بال که سالها در دیار غربت به گمنامی خفته بودند را به گرمی استقبال و تا دانشگاه آزاد واحد نکا تشییع خواهند نمود
او گفت : آئین وداع این دو عزیر ساعت ۱۷ روز دوشنبه در کنار یادمان شهدا گمنام انجام می شود و آئین تشییع ساعت ۹ صبح روز سه شنبه از مقابل سپاه ناحیه نکا برگزار خواهد شد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *