باقری :باید از القاء خرافات درعزاداری ماه محرم جلوگیری شود/ویدئو

کارشناس مسایل فرهنگی و مذهبی در استانه ورود ماه محرم درمصاحبه با گروه خبر صدا وسیما افزود:امام حسین ع مظهر دانایی،گذشت و خرد هست نباید تعریفات استعمار و صهیونیستها در زمینه عاشورا تبدیل به الگو شود و درعزاداریها و دسته رویها نفوذ پیدا کند.


عضوشورای هیات مذهبی شهرستان نکا افزود؛ عاشورا و قیام امام حسین ع بر علیه کفر و ظلم اتمام حجت ایشان با کفار و خودیها بود که نباید هیچ وقت در برابر زیادیخواهیهای دشمنان کوتاه آمد و حق ،انسانیت و حریت همیشه پیروز خواهد شد اگرچه به ظاهر شکست بخورد.
محمد علی باقری تصریح داد : امروز با اطاعت از ولی فقیه زمان ،حفظ وحدت و همدلی میتوانیم راه حسین ع و زینب س را ادامه دهیم و حقایق را بدون هیچ حب و بغضی بیان کنیم
دکتر باقری با تبیین قیام عاشورا آن را به جنگ و ایستاده گی انسانیت در برابر انسان تشبیه کرد که انسانیت پیروز و انسان نما ها در تاریخ رسوا و همیشه مورد ننگ و غضب دنیا و آدمها باقی ماندند.
مولف کتابهای مذهبی و اجتماعی همچنین در ادامه تاکید کرد:امام حسین ع اسلام و شیعه را زنده کرد و تاابد این سنت و سیره باقی و هرچه از قیام عاشورا میگذرد بر طرفداری و استقبال مردمی ازآن بیشتر و بیشتر میشود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *