قدردانی بخشدارهزارجریب ازبرگزارکنندگان جشنواره بومی محلی ارم/ تصویر

بخشدار هزار جریب نکا با ارسال پیامی از زحمات دست اندرکاران برگزاری جشنواره بزرگ بوم محلی روستای ارم قدردانی نمود .
متن پبام بخشدار هزار جریب آمده است “من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق “بدینوسیله ازحمایت و پشتیبانی فرماندار محترم جناب آقای توحیدی مقدم،همت و تلاش صمیمانه اداره محترم ورزش و جوانان، ریاست محترم ورزشهای بومی محلی شهرستان ،دهیاران و اعضای محترم شوراهای اسلامی و هیئت های ورزشی روستاهای ارم،سفیدکوه،کفرات،کچپ محله،رودبارمحله،سیدخیل،آکرد،ولامده و سایر عزیزانی که بعنوان صحنه گردان این برنامه همانند گروههای تصویر برداری اصحاب رسانه صدا وسیما داوران محترم مدیران محترم دستگاهای اجرایی اعضای محترم شورا ی اسلامی شهر مردان و زنان تلاشگر منطقه که هریک به نحوی در برگزاری جشنواره نقش آفرینی داشتند مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام میدارم .
جشنواره فرصتی بود برای رقابتی سالم،رفاقتی دیرینه از روستاهای همسایه و منطقه که اینبار با این بهانه در کنار هم حلقه ای از اتحاد فرهنگی را بسازند.
از حضور پر رنگ مردم خوش ذوق و ورزش دوست روستاهای منطقه و میزبانی گرم روستای خوشنام ارم در برگزاری هر چه بهتر این جشنواره که به مناسبت هفته دولت برگزارگردید،صمیمانه تقدیر و تشکر دارم.
محمد محمدیان آکردی بخشدار هزارجریب

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سلام خواهشا به رييس كميته امداد بگين بجاي شركت در تمامي برنامه‌هاي سطح شهر و شهرستان و روستاهاي دور و نزديك يك كم به مديريت زير مجموعه خودش فكر كنه. در تمامي تصاوير ايشون پاي ثابت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *