پیام تبریک فرماندار نکا بمناسبت هفته دولت

فرماندار نکا در پیامی، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنــر را گرامی داشته و فرارسیدن هفته دولت را بر همه دولتمردان ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت. ‎

توحیدی مقدم فرماندار نکا در پیامی، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنــر را گرامی داشته و فرارسیدن هفته دولت را بر همه دولتمردان ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم اله الرحمن الرحیم

تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است، که خدمتگزاری بی ادعا ؛سیره،منش و روش آنان بود، شهیدان رجایی و باهنر، تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم اند، پرچم پرافتخار کشور را در مسیر انقلاب برافراشتند، تا به امروز در گذر وزیدن نسیم تدبیر و امید، با صلابت و اقتدار در اهتزاز باشد.

هفته دولت فرصت مناسبی برای امیدافزایی بیشتر در جامعه، امید و نشاطی که با هدایت مقام معظم رهبری ، در سایه تدبیر ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی و تلاش و اهتمام دولتمردان خستگی ناپذیر و حماسه ساز بی ادعای دولت دوازدهم با ملت شریف ایران اسلامی حاصل شده است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت و کارمند، این هفته را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد ، بویژه دولتمردان شهرستان نکا، تبریک عرض نموده ، موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند انقلاب اسلامی، اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم، از درگاه خداوند متعال خواهانم.

عبدالجواد توحیدی مقدم

فرماندار شهرستان نکا

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *