استاندار:پل وبلوارآزادگان نکا؛نمادتوانستن است/فیلم و عکس

صبح  امروز دو طرح شهری با حضور با شکوه مردم و استاندارمازندران ُ در نکا افتتاح و به بهره برداری رسیده است .

به گزارش  نیکا خبر؛ این طرح ها شامل یک پل ۱۰۰ متری با ارتفاع ۷ متر، یک چهار راه و بلوار ا که شهرداری نکا در طول ۱۰۳ روز آن را ساخت.
استاندار مازندران در مراسم بهره برداری از این طرح‌ها با بیان اینکه ساخت پل آزادگان نکا، تبلور خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم است، ابراز امیدواری کرد خدمات‌رسانی بی منت دستگاه‌های اجرایی به مردم در همه زمان‌ها انجام شود.
اسلامی گفت: مردم باید خدمات‌رسانی مسؤولان را در جامعه با تمام وجود خود حس کنند.


وی با اشاره به گلایه‌مندی برخی مردم از قطع برق در استان گفت: در سفر دو روزه وزیر نیرو با افتتاح نیروگاه کاسپین و مدرن‌ترین نیروگاه گازی کشور کاستی برق در مازندران جبران خواهد شود.
استاندار مازندران با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طرح‌های مختلف آب و برق مازندران دو روز گذشته افتتاح شد، گفت: به تغییر ساعت کار اداری در استان سبب صرفه‌جویی ۳۰۰ مگاواتی مصرف برق استان شد.
اسلامی گفت: تعزیرات حکومتی هرگز با گران‌فروشان و محتکران مماشات نخواهد کرد.استاندار مازندران در این مراسم اجرای پروزه  آزادگان  را نماد توانستن   اعلام داشت و گفت:شان مدیران ما خدمتگذاریست باید ازمنابع بصورت حداکثری برای خدمتگزاری مردم استفاده کرد و مشکلات مردم را  مرتفع کرد .

محمد اسلامی خاطر نشان کرد : خدواند در این راه کمک خواهد کرد تا کارهای بزرگ را هم انجام دهیم باید مردم در کنار مدیران حس خدمتگزاری  برایشان ملموس شود و مردم هم از مدیران  پشتیبانی کنند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *