بازدید وزیر نیرو از سد گلورد نکا / تصویر

صبح امروز اردکانیان وزیر نیرو از سد گلورد نکا بازدید بعمل آورد .
به گزارش نیکا خبر ،در این این سفر استاندار مازندران نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی فرماندار نکا و مدیران استان و شهرستانی وزیر نیرو را همراهی نمودند .
اردکانیان در جمع بندی سفر دو روزه خود اعلام کرد: در مازندران ۶۸پروژه آب و برق و فاضلاب با هزینه بالغ بر ۹۵۰۰میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی میانگین ۶۰درصد در حال اجراست که امیدواریم تا سال ۱۴۰۰همگی به بهربرداری برسد.
او دیروز و امروز از ۱۳ پروژه بازدید داشتند و یا در آغازعملیات و یا درمرحله کلنگ زنی قرار داشتند.
در بخشی از این سفر وزیر نیرو به افتتاح نیروگاه برق کاسپین اشاره کرد و گفت:این نیروگاه در نوع خود سازگار با محیط زیست مازندران و از نوع کلاس F می باشد که از راندومان مناسبی برخوردار است .


اردکانیان به موضوع پروزه فاصلاب شهری در حال اجرای شهرستانهای بابل و ساری اشاره کرد و در ادامه اظهار امید واری کرد پروزه فاضلاب شهری ساری تا پایان آذرماه امسال به اتمام برسد .
او به مشکلات مالی سدهای در حال ساخت استان همانند سد گلورد اشاره کرد و گفت: تمام تلاش برای تامین منابع مالی از طرق مختلف است تا رضای مردم منطقه فراهم اید
شایان ذکر است : تا کنون براحداث سد گلورد در جنوب و در۶۵ کیلومتری نکا بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل و موئلفه های دیگر سد ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است .

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. وزیر با بالگرد اومده ؟؟!!!!!
    نکنه برای افتتاح کانال انتقال آب به بهشهر اومده .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *