تبریک فرمانده پادگان شهدای ارتش به اصحاب رسانه

سرهنگ رمضان صادقی فرمانده اردوگاه آموزشی فرهنگی شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران درنکا، طی پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک و تهنیت گفت.
متن این پیام به شرح ذیل است:
«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ»
خبرنگاران، دیده بانان صحنه شفافیت و سلامت اوضاع کشور هستند و رسالت خطیری بر عهده دارند و ۱۷ مردادماه سالروز شهادت سنگربان بی سنگری است که با تنها سلاح خود(قلم)، وحشی‌گری گروهک تروریستی طالبان را به تصویر کشید و با خون خود بر مبارزه با متعصبین دینی و افراط‌گرایی تاکید کرد؛ بنابراین سالروز شهادت «محمود صارمی» صرفا یک واقعه تاریخی و مناسبت صنفی نیست بلکه چراغ راهنمایی است برای همه کسانی که به نوعی در حوزه مهم و راهبردی اطلاع‌رسانی درگیر هستند.

بفرموده رهبر فرزانه انقلاب  قطعا افسران جنگ نرم با آگاهی بخشی و انتشار اطلاعات صحیح و دقیق به مردم شریف ایران و جهان و ترویج امید در جامعه با ارائه توانمندی‌ها و اقتدار نیروهای مسلح، در خط مقدم مبارزه با استکبار قرار دارند.
به نمایندگی  از سوی پرسنل اردوگاه  شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان نکا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام اقلیم اندیشه و قلم و ارج نهادن به تلاش‌های ارزنده تمامی سفیران آگاهی و امید، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق روز افزون همگان را از درگاه حضرت حق مسئلت دارد.

 

فرمانده اردوگاه آموزشی فرهنگی شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران درنکا

سرهنگ رمضان صادقی

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *