فرماندار نکا ازخانواده محترم “شهید رسانه ملی” تجلیل کرد / عکس

بمناسبت هفته خبرنگار، فرماندار نکا با خانواده شهید رسانه ملی شهید لقمانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش نیکا خبر ، عبدالجواد توحیدی مقدم ظهر امروز ضمنحضور در بیت شهید والا مقام با خانواده شهید لقمانی شهید رسانه ای صدا و سیما ،دیدار با خانواده شهدا را یک افتخار برای مسئولان دانست و اظهار کرد: تجلیل و تکریم از خانواده های شهدا مصداق عملی حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.


فرماندار نکا : قطره قطره خون شهدا برای ملت ایران ارزشمند و پایدار است و دیدار با خانواده شهدا از افتخارات دولت است. ‎
توحیدی مقدم در این دیدار بیان داشت: قطره قطره خون شهدا برای ملت ایران ارزشمند و پایدار است و دیدار با خانواده شهدا از افتخارات دولت است.


توحیدی مقدم اظهار داشت: دیدار و خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران ، افتخاری بزرگ برای مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران است و این امر مهم نباید هیچ‌وقت به دست فراموشی سپرده شود.
شایان ذکر است: دربرنامه دیدار از خانواده شهید رسانه بخشدار مرکزی ، ریاست بنیاد شهید و امور ایثار گران ، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ونماینده خبری صدا و سیما در شهرستان فرماندار نکا را همراهی نمودند .
لازم به یاد آوریست صبح امروزنیز فرماندار نکا دربرنامه دیدار هفتگی خود با خانواده های محترم شهدا با حضور در بیت شهید مدافع حرم در رسوتای شهاب الدین ” با خانواده شهید والا مقام سالخورده دیدار و گفتگو نمودند .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *