دستگیری سارق زن با ۲۳ فقره سرقت در نکا

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری یک زن سارق در نکا و اعترافش به ۲۳ فقره سرقت خبر داد.
به گزارش نیکا خبر : سرهنگ ذبیح الله پهلوانی اظهار داشت: در پي وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصي و ساختمان نيمه کاره در سطح شهرستان نکا که موجب ايجاد نارضايتي در بين شهروندان شده ، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان نکا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نکا موفق شدند، زنی سارق به نام ز- ب را شناسايي و در عملیاتی ضربتی این فرد را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران با اشاره به کشف مقاديري اموال مسروقه از مخفیگاه این زن، افزود: متهمه در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بیش از ۲۳ فقره سرقت از اماکن خصوصي و ساختمان هاي نيمه کاره با همکاری دو همدسش اعتراف کرد.

سرهنگ پهلوانی با اشاره به اینکه یکی از همدستان این سارق شناسایی و دستگیر شد، افزود: متهمان که معتاد به موادمخدر بوده در تحقیقات پلیس عنوان داشتند پس از مصرف موادمخدر به سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان های نیمه کاره اقدام می کردند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران از شناسایی برخی مالباختگان در این پرونده خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *