دکتر شاعری ار رسانه های شرق مازندران تجلیل کرد

آیین تجلیل ازخبرنگاران شرق مازندران باحضور دکتر شاعری نماینده مردم شرق استان و عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات شهرداری گلوگاه برگزار شد
در این آپین که ازساعت پنج و نیم عصر جمعه در مجموعه شهرداری گلوگاه خبرنگارالن وارد سالن شدند که با پس ازیک ساعت و نیم انتظار که کم مونده بود بعضی از خبرنگاران با توجه شرایط نامناسب سالن در شرایط تبخیر قرار گرفته بودند گویا این تصور میرفت بجای تقدیر قراره تبخیر شوند بلاخره دکتر شاعری بهمراه تباکی فرماندار گلوگاه و سرپرست شهرداری گلوگاه با هپت همراه وارد سالن شدند و با یک ساعت نه و نیم تاخیر تلاوت قرآن به جلسه زینت داده شد و در ادامه سخنان دکتر شاعری حول تحلیل اوضاع اقتصادی کشور مساپل بین الملل و عملکرد دو ساله برگزار شد .
دکتر شاعری در جمع اصحاب رسانه شرق مازندران خاطر نشان کرد : خبرنگاران نقش اساسی و کلیدی در توسعه کشور دارند و تجلیل از خبرنگاران نباید محدود به یک روز خاص باشد.

او در فراضی ازسخنان خود با اشاره به جنایات چندین ساله دولتمردان آمریکایی تصریح داد :آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد و قابل اتکا نیست و ترامپ با خروج خود از برجام، دیوار بی اعتمادی را بلندتر کرد.

♦️ملت ایران هیچگاه تسلیم شرایط ناعادلانه آمریکا نخواهد شد.

♦️شرایط اقتصادی اخیر کشور نتیجه بی برنامگی و سؤ مدیریت و ضعف تیم اقتصادی دولت است.

♦️تیم اقتصادی دولت آمادگی لازم را برای مواجهه با شرایط کنونی نداشت.

♦️امیدواریم دولت و تیم اقتصادی آن هرچه سریعتر بر اوضاع کشور مسلط شوند تا بتوانند از پیچ های خطرناک جنگ روانی به سلامت عبور کنند.

♦️مجلس در کنار دولت است و نظارت خود را بر عملکرد دولت و پیگیری مطالبات مردمی بخوبی و با جدیت کامل انجام می دهد.

♦️باید از ظرفیت های مدیریتی و مدیران کارآمد در بدنه دولت استفاده بهینه شود تا در مواجهه با شرایط بد اقتصادی، کارایی و عملکرد مناسب و قابل قبولی داشته باشد.
نماینده مردم نکا بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی به موضوع چالش آب در شرق استان اشاره کرد و گفت: انتقال آب شرب و کشاورزی سد گلورد به بهشهر با نظر و تاپید کارشناسان انجام خواهد گرفت و هیچ گاه آب ازمسیر اصلی خود در حال عبور هست قطع نخواهد شد انتنظار میرود در موضوع توسعه منابع آبی در شرق مازندران همه همگام با نگاه کارشناسی موضوع را دنبال کنیم .
این جلسه تا ساعت نه و نیم به درازا کشید و خبرنگاران هم سوالات خود را مطرح و پاسخ لازم دریافت شد .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *