فرماندارمیاندرود ازخبرنگاران شرق مازندران تجلیل کرد/ عکس

مراسم تجلیل از خبرنگاران شرق استان مازندران روزپنجشنبه ۹۷/۵/۱۸ باحضور احمد حسین زادگان معاون محترم سیاسی امنیتی و اجتماعی و رییس شورای اطلاع رسانی استان مازندران ، فرمانداران و روسای اداره ارشاد شهرستانهای شرق استان ، خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی فرمانداری و اداره ارشاد شهرستان میاندورود در تالار منصوری گهرباران ، برگزار شد.
حسین زادگان در مراسم تجلیل از خبرنگاران شرق استان:عشق و علاقه رسانه ها به مردم و پیگیری آنها باعث حل بسیاری از مشکلات مردم می شود
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران:رسانه ها در دهه اخیر جور اصلی نهادهای مدنی و احزاب را کشیده اند تا مشارکت سیاسی افزایش داشته باشد ‎

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استان مازندران بیان داشت: موفقیت دولت در بعضی از عرصه های مختلف سیاسی و اقتصادی مرهون زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

رییس شورای اطلاع رسانی مازندران با اشاره به اینکه مبارزه با مفاسد به عنوان مطالبه جدی مردم است،تصریح کرد:با توجه کافی به رسانه های مستقل و شرافتمند، قطعا شاهد کاهش بی عدالتی و تبعیض و فساد مالی و رانت در کشور خواهیم بود.

معاون استاندار مازندران بیانکرد: رسانه ها در دهه اخیر جور نهاد های مدنی و احزاب را برای افزایش مشارکت سیاسی کشیده اند.
همچنین سرپرست فرمانداری میاندورود در مراسم تجلیل از خبرنگاران :به ظرفیت بالای خبرنگاران آگاهم و معتقدم از این توان و پتانسیل باید در رفع مشکلات مردم استفاده حداکثری برد ‎
محمد رضا غلامی ، سرپرست فرمانداری میاندورود، در این مراسم ضمن خیر مقدم گفت:اصحاب رسانه درکشور زحمات فراوانی را متقبل می شوند و مشکلات مردم را به خوبی شناسایی و منعکس می کنند و ارتباط دهنده خوبی بین مردم و مسئولان هستند.

غلامی در ادامه با بیان اینکه نقش خبرنگاران می تواند بسیار تاثیر گذار باشد عنوان کرد: از ظرفیت بالای خبرنگاران با خبر هستیم و در شهرستان از ظرفیت، توان و پتانسیل آنها جهت رفع مشکلات استفاده خواهیم کرد.
شایان ذکر است :احمد حسین زادگان قبل از شروع این مراسم با همراهی شیرازی مدیرکل امنیتی استانداری ، غلامی سرپرست فرمانداری میاندورود ،حسن زاده معاون سیاسی فرمانداری ساری و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی میاندورود با حضور بر مزار مرحوم جابر معافی خبرنگار فقید و درزادگاهش در شهرستان میاندورود و شهدای آن آرامگاه با قرائت فاتحه به ایشان و مقام شامخ خبرنگار و شهدا ادای احترام کرد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *