کسب نخستین مدال وزنه‌برداری توسط بانوی مازندران

دبیر هیات وزنه‌برداری مازندران از کسب نخستین مدال وزنه‌برداری بانوان قهرمانی کشور توسط مهدیه رمضانی برای مازندران خبر داد.
سیاوش قربانی در شهرستان ساری با اشاره به درخشش ورزشکاران مازندرانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بانوان کشور اظهار کرد: مهدیه رمضانی نام خود را به عنوان دارنده اولین نشان وزنه‌برداری قهرمانی کشور برای مازندران ثبت کرد.
وی با این اینکه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بانوان کشور برای نخستین‌بار به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، افزود: مهدیه رمضانی در دسته ۷۵ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان در مجموع موفق به کسب نشان برنز شد.
دبیر هیات وزنه‌برداری مازندران همچنین از کسب نشان طلای دیگر ورزشکار مازندرانی در این پیکارها خبر داد و گفت: حدیثه حاج‌کناری نیز در دسته ۶۹ کیلوگرم رده سنی جوانان در حرکت دو ضرب با اقتدار موفق به کسب نشان طلا این مسابقات شد.
قربانی در ادامه با اشاره به موفقیت و درخشش وزنه‌برداری مازندران در مسابقات مختلف در سال جاری تصریح کرد: تیم نوجوانان مازندران در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی پسران کشور که به میزبانی کرج برگزار شد، با اقتدار قهرمان این رقابت‌ها شد.
وی یادآور شد: تیم مازندران به مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان قهرمانی پسران کشور که هجدهم تا بیست و یکم مرداد به میزبانی تهران برگزار می‌شود، به این مسابقات اعزام شد.
قربانی در پایان گفت: تیم مازندران یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این مسابقات در رده سنی نوجوانان محسوب می‌شود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *