تصادف زنجیره ای در نکا و مصدومیت سردار آزمون

در تصادف زنجیره ای سحرگاه امروز در محور نکا– بهشهر که ۱۰ خودرو سبک و سنگین با یکدیگر برخورد کردند , سردار آزمون بازیکن تیم ملی کشورمان مصدوم شد.
هلال احمر مازندران اعلام کرد : در این حادثه که مقارن ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در محل عبور روستای کمیشان واقع درمحور نکا- بهشهر روی داد ۱۰ خوروی سبک و نیمه سنگین با هم برخورد کردند که یکی از خودروها متعلق به سردار آزمون عضو تیم ملی فوتبال کشورمان بود.

در این حادثه به ۸ نفر از مصدومان بصورت سرپایی درمان و ۲ نفر نیز به مرکز درمانی منتقل شدند.

همچنین سخنگوی مرکز اورژانس مازندران درباره مصدومیت سردار آزمون بازیکن تیم ملی کشورمان گفت : سردار آزمون ساعت پنج و سی دقیقه امروز با خودروی شخصی خود در محور نکا _ بهشهر در عبور روستای کمیشان تصادف کرد که باعث پارگی زیر چانه شد.

وی افزود: سردار آزمون پس از دریافت درمان اولیه و پانسمان چانه با رضایت خود به بیمارستان منتقل نشد.

اشکپور گفت: این تصادف دو زخمی داشت که به بیمارستان اعزام شدند.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. مهندس سورکی در گفت:

    سلام و تشکر از نیکا خبر. با توجه به اینکه هر روز مسیر نکا- بهشهر تردد دارم مشاهده می کنیم در دو الی سه نقطه همیشه در شروع بارندگی شاهد تصادفات زنجیره هستیم واقعا علت چیست ؟ ان چیزی که توجه ما را جلب می کند و می تواند یکی ازعوامل اصلی این تصادفات باشد این است که۱- در مسیرهایی که معدن وجود دارد یا به معدن انشعاب دارد همیشه لغزنده می باشد و گل و لای به روی اسفالت کشیده می شود. ۲-در مسیر جلوی دانشگاه آزاد کلت هم جمع شدن آب که منجر به انحراف ماشین می گردد و باید به طریق ممکن اب را به بیرون جاده هدایت کرد تا انباشته و دریاچه مصنوعی ایجاد نشود..۳- نوع بلوار وسط می باشد که پر از خاک شد و ته آن اسفالت بوده که اب سطحی نفوذ نمی کند و از زیر بلوک سیمانی بلوارها گل و لای به داخل جاده و موجب لغزنده شدن جاده می گردد و حتی موجب هزینه بالای نگهداری این جاده بدلیل نظافت دوره ای زودهنگام می شود و یا باید بلوار بتنی برداشته شود و گارد فلزی نصب شود یا اینکه روی بلوار را بتن داده و در طول آن گلدانهایی احداث و درخچه کاشته شود. و …….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *