جسد گردشگر اراکی در رودخانه هراز پیدا شد

جسد مرد جوان اراکی پس از سه روز از رودخانه هراز بیرون کشیده شد.
رییس جمعیت هلال احمر آمل گفت : امدادگران این جمعیت، جسد پدر ۳۷ ساله اراکی را که عصر یکشنبه هفته جاری هنگام تفرج در حاشیه رودخانه هراز منطقه لاریجان آمل به همراه دختر سه ساله اش به داخل آب سقوط کرده بود ، پس از سه روز درمنطقه استرابکو از آب بیرون کشیدند.
جمشید نیکزاد با بیان اینکه جسد دختر تاکنون پیدا نشده وجست و جو همچنان ادامه دارد افزود : جسد مرد جوان که یک و نیم کیلومتر پایین تر از محل سقوط به ریشه درختان تنیده شده در آب چسبیده بود پس از پیدا شدن به پزشکی قانونی منتقل و تحویل خانواده اش شد.

به گفته وی؛ از شامگاه یکشنبه تاکنون ۲۰ امدادگر هلال احمر در قالب چهار تیم امداد و نجات برای یافتن جسد پدر و دختر اراکی در حدفاصل تونل وانا تا ابتدای محدوده استرابکو در کیلومتر ۶۵ جاده هراز در حال جست و جو هستند که عملیات جست و جو تا جمعه برای پیدا کردن جسد کودک سه ساله ادامه دارد.
نیکزاد ،شدت بالای خروجی آب و عمق مسیرهایی از رودخانه هراز در حدفاصل محدوده وانا به سمت پایین دست را از دلایل کندی و سخت شدن عملیات امداد و نجات عنوان کرد و از مسافران و گردشگران خواست؛ از اسکان ، توقف و حتی عکس گرفتن در حاشیه رودخانه هراز خودداری کنند و خود را به پرتگاهها نزدیک نکنند.
رودخانه هراز یکی از ۱۲۰ رشته رودخانه در مازندران است که در میان کارشناسان حوزه رودخانه ها از آن به عنوان رودخانه وحشی نام برده می شود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *