بخشدارهزارجریب از آغاز بهسازی جاده‌های آنتنی روستاهای نکا خبر داد/ تصویر

بخشدار هزارجریب نکا در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی براینکه بلاخره تا به کی مشکلات راه روستاهای منطقه لایی و روستای سورک حل خواهد شد گفت : هماهنگی و برنامه‌ریزی برای زیرسازی این جاده انجام شده است وبه همت بسیج سازندگی این جاده بهسازی آن در دستور کار قرار دارد و اعتبار لازم برای آن در نظر گرفته شده است
به گزارش نیکا خبر ، محمد محمدیان اظهار کرد: از سال گذشته بهسازی جاد‌های آنتنی در دستور کار است که جاده واودین به سورک هم در همین بسته دیده شده است و اعتبار عمومی ۱۰۰ میلیون تومانی اختصاص یافت وبه همت بسیج سازندگی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: آسفالت و به سازی جاده لترگاز نکا که با مشکل عدیده‌ای در این راستا روبرو بوده است در روزهای آینده آغاز و بعد از آن جاده دسترسی روستای واودین به سورک در دستور کار قرار می‌گیرد.

این مسؤول گفت: با توجه به بارندگی، تردد در این مسیر بسیار مشکل است و خطرات مختلف وجود دارد که ما هم به این امر واقف هستیم؛ اما نبود اعتبارات در سال‌های گذشته و عدم تخصیص اعتبارلازم به جاده‌های اصلی روستاها موجب شده بود که این راهها در اولویت بعدی قرار گیرد که تلاش داریم امسال راه‌های آنتنی را در دستور کار قرار دهیم .

محمدیان بیان کرد: با توجه به شیب تند جاده و مسیر واودین به سورک باید کف‌کنی لازم انجام شود که بعد از آن با توجه به فراهم کردن مصالح لازم برای زیرسازی جاده، با همکاری راهداری و بسیج سازندگی اقدام می‌شود.

وی افزود: آسفالت و به سازی این جاده از دغدغه‌های چندین ساله ما هم هست و ما در قبال مردم مسؤول هستیم؛ اما نبود اعتبارات موجب شد تا این کار به درازا کشیده شود و رنجش خاطر مردم را فراهم کند که امیدواریم با هماهنگی لازم در تابستان امسال اجرایی و مردم از راه مناسب روستایی برخوردار شوند.

بخشدار هزارجریب گفت: مصالح لازم جاده واودین به سورک، توسط بخشداری تامین می‌شود و آسفالت و بهسازی به همت راهداری و بسیج سازندگی به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. مهندس سورکی در گفت:

    سلام و خدا به بخشدار عزیز.
    ان شاء الله امسال پاییز به بعد که منطقه همیشه بارندگی است با خیال راخت می شود به روستای سورک رفت و آمد داشت و ساکنین این روستا نگرانی را نخواهند داشت. شما را به خدا و هر چیزی که اعتقاد دارید پنج روستای فراموش شده منطقه یعنی کفکور ، ازرگ و محسن آباد و واودین و سورک خصوصا جاده دسترسی را دریابید خیلی وخیم است اگر مسئولین نظارتی مقایسه منطقه ای را انجام دهند در خواهند یافت که عدالت اجتماعی در توزیع خدمات انجام نمی شود و بعضی از روستاها که فعلا نمی خواهم اسمشان را بیاورم خیلی برخوردار بوده اند و این پنج روستا دیگر نباید به فکر بهسازی جاده بیفتید لطفا اسفالت را دستور کار قرار دهید همچنان که روستاهای خاص را مدنظر داشته اید و گذشته ها هم داشته اند. این با عدالت و شعارهای خدمتگزاری به مناطق محروم منافات دارد و ……. ارادتمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *