ناصحی خبرداد:عملیات در دست ساخت ۱۸۰ کیلومتر راه درشرق مازندران/تصویر

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهشهر – نکا – گلوگاه از اجرای عملیات در دست ساخت ۱۸۰ کیلومتر راه در شرق مازندران خبر داد.
مسیح ناصحی در حاشیه بازدید مدیران نکا از بخش هزار جریب نکا در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری صدا و سیما ازعملیات در دست احداث ۱۸۰ کیلومتر راه در حوزه روستایی خبر داد .
او گفت: این طرحها شامل ۷۵ کیلومتر در نکا ، ۸۰کیلومتر در شهرستان و ۳۰ کیلومتر درگلوگاه می باشد .
وی مهمترین پرژوه در حال ساخت شرق مازندران را بیش از شش پروژه اعلام داشت و گفت : ساختمان بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امام شهرستان بهشهر با پیشرفت فیزیکی بیش ۹۵ درصدی ، این طرح درهفته دولت امسال به بهربرداری خواهد رسید .
ناصحی در ادامه تصریح داد: هم اکنون با هدف ایمن سازی محورها ، محور حسین آباد به نکا، نکا به نیروگاه زاغمرز به عسگرآباد با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصددر دست اجراست .

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. مهندس سورکی در گفت:

    جناب مهندس ناصحی. سلام و خدا قوت . لطفا فکری برای راه ارتباطی پنج روستای فراموش شده کفکور ، ازرگ ، محسن آباد ، واودین و سورک محروم هم بنمایید . خدمت به روستاهای کم توجه شده باید در دستور کار خادمین مردم قرار گیرد و مردم عدالت اجتماعی و خدماتی را احساس نمایند هرچند اینگونه احساس نمی شود و تفکر جزیره ای و منطقه ای و … حاکم است و این انقلاب انقلاب پابرهنگان است و خدمت به مردم محروم هم عبادت.
    ان شاء الله موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *