نخستین نمایشگاه مانتوهای اسلامی و سنتی درنکا افتتاح شد/ فیلم و عکس

نخستین نمایشگاه مانتوهای اسلامی و سنتی ایرانی در گالری هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا افتتاح شد.

نخستین نمایشگاه مانتوهای اسلامی و سنتی ایرانی با حضور مسئولین شهرستانی و جمعی از هنردوستان در گالری هنری مجتمع فرهنگی هنری امیرالمومنین علی(ع) نکا افتتاح شد.


 

مینا آستانی کارشناس طراحی و مسئول نمایشگاه یاد شده در گفتگو با خبرنگار ما اذعان داشت: طراحی و ارائه مدل های اسلامی و سنتی ایرانی از استقبال خوبی برخوردار شده و این نمایشگاه حاصل تحقیقات و خلاقیت های بنده بوده که خوشبختانه تا کنون هم مثمر ثمر بوده و هم خواهان زیادی داشته است.

این هنرمند و طراح لباس های اسلامی و سنتی ایرانی که خود از اهالی شهرستان نکا می باشد، افزود: مانتوهای تولیدی در سبک سنتی و اسلامی با تنوع رنگ ها، نقش ها و مدل های جذاب و فاخر ، با هنر سوزن دوزی به صورت دستی، نقاشی خط های اصیل و ماندگار در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده شده و البته امیدوارم روزی برسد که مردم فهیم ما مشتاق تر از همیشه به دنبال احیای ارزش ها و هویت خود باشند و با انتخاب لباس های فاخر، به خود افتخار کنند.

شایان ذکر است نخستین نمایشگاه مانتوهای اسلامی و سنتی ایرانی از امروز تا ١٤ تیرماه در گالری هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا دایر می باشد و علاقمندان می توانند صبح ها از ساعت ١٠ تا یک ظهر و عصرها نیز از ساعت ٥ تا ٨ غروب از این نمایشگاه دیدن کنند.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. آفرین. ابتکار بسیار جالب و جذابی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *