اخطارامام جمعه نکابه آمریکا: این ملت انتقام خونهای به ناحق گرفته شده را از شما خواهد گرفت/ تصویر

خطیب مصلای امام خمینی شهرستان نکا در خطبه نماز جمعه همه را به تقوا دعوت کرد و گفت:همه ما باید بعنوان اینکه مومن هستیم، معتقد به آخرت هستیم، تقوا داشته باشیم و با تقوا زندگی آخرت خودمان را می توانیم آباد کنیم.

به گزارش نیکا خبر ،امام جمعه نکا در ادامه گفت : ما به آمریکا اخطار می کنیم از طرف ملت بزرگوارمان که ای آمریکای جنایتکار، این ملت، جنایتهای شما را فراموش نمی کند و به موقع یقه شما را می گیرد و انتقام خونهای به ناحق گرفته شده را از شما خواهد گرفت.
آیت الله محمدی لائینی در ادامه ضمن گرامیداشت مناسبت های ایام هفته ،سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی ،شهادت حضرت حمزه سید الشهدا ،روز مبارزه با سلاح شیمیایی و میکروبی. روز صنعت و معدن، روز فرهنگ پهلوانی، وشهادت آیت الله صدوقی چهارمین شهید محراب به دست منافقین خاطر نشان کرد :منافقین کوردلانی هستند که امروز آمریکا دارد اینها را حمایت می کند و در دامن خودش اینها را پرورش می دهد.
او همچنین مناسبت سرنگونی هواپیمای مسافربری بوسیله ناوگان آمریکایی. روز افشای حقوق بشر آمریکایی و روز قلم و سالروز رحلت مرزبان تشیع علامه امینی صاحب کتاب گرانسنگ «الغدیر». را هم گرامی داشت

مقام معظم رهبری از فوتبالیستهای ما در دو نوبت، هم بعد از مسابقه با اسپانیا، هم بعد از مسابقه با پرتقال، تشکر کردند. بار اول فرمودند بازی دیشب شما عالی بود، خدا قوت. در مرحله دوم هم فرمودند به تیم ملی ایران بگویید شما پیروز و سرافراز برگشتید. آفرین انشاءالله موفق باشید.

واقعا به قدری خوب بازی کردند و تلاش حداکثری، مجاهدانه،​ از خودشان نشان دادند که نه خودشان و هیچ کدام از ما احساس نمی کنیم که شکست خوردیم. چون ملاک اصلی این است که تلاش حداکثری خودش را انجام دهی، کم نباید بگذاری. باید آنچه که در توان داری انجام دهی. حالا آن توپ گل شود یا نشود یک مسئله دیگری است.

الحمدلله در حوزه های مختلف از این قهرمانیها داریم منتهی بعضی را قهرمان می شناسیم و بعضی را قهرمان نمی شناسیم. الان مدافعان حرم چه شهدایش و چه غیرشهدایش، واقع تیم مدافعان حرم ما پیروزی که به دست آوردند، سیاستهای آمریکا را در منطقه، سیاستهای صهیونیستها را در منطقه نقش برآب کردند، خواب آنها را بی تعبیر گذاشتن، آیا اینها واقعا قهرمانان راستین ما نیستن. درود به شما ملت بزرگوار که از این دست قهرمانها زیاد دارید.

انتظار ما این است که مسئولین ما هم اینجوری، تلاش حداکثری داشته باشند، جهاد داشته باشند، مدیریت جهادی داشته باشند، برای حل مشکلات درون راهکار درست داشته باشند. ما برجام داخلی نیاز داریم یعنی تکیه به درون، اقتصاد مقاومتی. ما با نگاه به بیرون به جایی نمی رسیم.

رهبر بزرگوارمان فرمودند در سالهای اخیر این درس گرفته شد که گره زدن حل مسائل کشور بخصوص مسائل اقتصادی به برجام و خارج از کشور یک خطای بزرگ است.

بنابرین باید تیم سیاسی ما، تیم اجرایی ما، تیم قضایی ما، هفته قوه قضائیه بود تا دیروز، تیم مجلس ما اگر می خواهد کارآمد باشد باید حداکثر تلاش را انجام دهند در این صورت موفق و پیروز هستند و راه درست،​ توصیه های رهبر بزرگوار را جدی بگیرند انشاءالله.

مسئله دیگر اینکه واقعا امنیت در فضای کسب و کار مردم باید حاکم باشد. درست است که بازاریان ما در تهران به خصوص، یک مسائلی اتفاق افتاده، بازار بسته شده و مغازه ها یک روز و نصف تقریبا یا دو روز بسته بود اما واقعا بازاریان ما علی رغم اینکه مشکلاتی داشتند و گلایه مندیهایی داشتند اما هیچکدامشان خواستار بسته شدن مغازه ها و بازار نبودند. یک عده آدمهای اشرار و آشوبگر آمدند با تهدید و حتی با لگد به درهای مغازه، که نبندید چه می کنیم، و این بیچاره ها مجبور بودند،​ بخاطر حفظ اموالشان و اجناسشان مغازه را بستند. باید امنیت در فضای کسب و کار حاکم باشد. نیروی انتظامی، قوه قضائیه، اینجوری که نمی شود چهارتا آشوبگر بیایند بازار را ببندند،​ بروند آنجا کارخانه را ببندند، بروند آنجا خیابان را شلوغ کنند و این کارها را بکنند و باید قوه قضائیه و نیروی انتظامی انشاءالله مسئله را جدی تر بگیرد و مسئولین باید مشکلات اقتصادی را واقعا جدی ببینند و برای مشکلات اقتصادی، بالا بودن نرخ ارز، گرانی اجناس روز به روز و برای این مسائل باید فکر جدی کنند. یک هماهنگی و وحدتی باید بین قوای سه گانه باشد، یک تصمیم جدی بگیرند،​مسئله، مسئله منافع ملی است،​ مصالح ملی ما هست.
اینها ادعای حقوق بشریشان چقدر پوچ است. ۳۰۰ نفر انسان بیگناه و هواپیمای مسافربری را شلیک کنند با دو موشک و آن را منفجر کنند و همه اینها را شهید کنند و امثال این جنایتها در این چهل سال و بخصوص در این هفت هشت سال اخیر، فراوان از آمریکا و از عمال آمریکا.

حضرت امام(ره) فرمودند: آمریکای جنایتکار و تروریست پرور مدعی حقوق بشر شده. حالا اینها مدعی حقوق بشر هستند و ما را با این جرم دارند محکوم می کنند و رهبر بزرگوار ما هم فرمودند آمریکا با تابلوی حقوق بشر خیانت می کند.

ما به آمریکا اخطار می کنیم از طرف ملت بزرگوارمان که ای آمریکای جنایتکار، این ملت، جنایتهای شما را فراموش نمی کند و به موقع یقه شما را می گیرد و انتقام خونهای به ناحق گرفته شده را از شما خواهد گرفت.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *