معرفی برترین های دوچرخه سواری قهرمانی کشور در نکا

برترین های روز نخست رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی کشور در شهرستان نکا معرفی شدند.
در پایان روز نخست این دوره از رقابت ها سعیدصفر زاده از آذربایجان شرقی، حمید بیک خورمیزی از یزد و رضا حسینی از استان مرکزی به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.
به گزارش نیکا خبر ، دکتر سید احمد میری در حاشیه این رقابت ها در گفتگو با خبرنگار ما گفت: روز نخست دوچرخه سواری قهرمانی کشور در بخش استقامت جاده ای به مسافت ۱۶۰ کیلومتر برگزار شد و رکابزنان این مسافت را داخل شهرستان نکا، کمربندی فرودگاه این شهرستان و ارتفاعات کیاپی رکاب زدند.
رئیس هیئت دوچرخه سواری استان مازندران ضمن قدردانی از حضور ریاست فدراسیون دوچرخه سواری کشور و همراهی پلیس راهور استان وقدردانی از تلاش همه عوامل و دست اندرکاران این رقابت ها خاطر نشان کرد : این رقابت ۲ روزه با حضور ۸۰ دوچرخه سوار از ۳۰ استان کشور در شهرستان نکا در حال برگزاری بوده و روز دوم رقابت ها نیز فردا شنبه ۹ تیر در بخش تایم تریل انفرادی به مسافت ۳۸ کیلومتر برگزار می شود.


دکتر میری با اشاره به سطح بالای مسابقات و استقبال ورزشکاران سراسر کشور گفت:مسابقات در دو رده سنی امید و بزرگسالان مطابق با استاندارد های فدراسیون جهانی برگزار شد.


سیداحمد میری با بیان اینکه دوچرخه سواران مسابقات خود را از اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله شهرستان میاندورود شروع کردند افزود: ورزشکاران در ادامه مسیر خود اتوبان میاندورود – نکا را رکاب زده و رقابت آنها در بازگشت به میاندورود در روستای کیاپی به پایان رسید.
وی همچنین از اعزام نفرات برتر این مسابقات به رقابت های قهرمانی آسیا در جاکارتا با نظر فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *