اولین جلسه شورای اداری نکاباحضور فرماندارجدیداین شهرستان/ تصویر

امروز نکا شاهد یک رخداد مهم “از جنس همدلی و همگرایی” در جهت هماهنگی هرچه بیشتر برای توسعه و آبادانی این شهرستان در سالن اجتماعات شهدای فرمانداری بود، اولین جلسه سرپرست فرمانداری نکا که با حضور نماینده مردم نکا بهشهر گلوگاه در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه محترم این شهرستان و مدیران دستگاههای اجرایی همراه بود .
در بدوجلسه ریاست اداره تبلیغات اسلامی نکا درآخرین روز تبلیغ و اطلاع رسانی دقایق کوتا سخن گفت

در ادامه این جلسه عبدالجواد توحیدی مقدم در اولین نطق جلسه شورای اداری نکا به فلسفه برگزاری جلسه شورای اداری پرداخت و در همان ابتدا به مدیران شهرستان تاکید کرد که با ظرافت ، با دقت و با حساسیت در جلسه شرکت کنند.
ودر ادامه به موضوع برجام پرداخت و گفت : امروز در جهان در جایگاهی هستیم که قراربود متهم باشیم اما در جایگاهی هستیم که شاکی و عزتمند.
او با نقل سخنی از ریاست جمهوری گفت :تعامل و وحدت نباید در شعار خلاصه گردد.رسانه ها موضوعات را با نگاه مثبت امید آفرین دنبال کنند.

توحیدی مقدم در ادامه به تشریح وظیفه مدیران پرداخت و گفت : همه بدنبال توسعه سند چشم انداز شهرستان باشیم .
نماینده عالی دولت در هیت دولت کوچک شهرستان نکا با اشاره به ظرفیت های موجود نیروی انسانی در شهرستان گفت: شهرستان نکا بعنوان یکی از شهرهای مهم استان مازندران و تاثیر گذار درقطب گردشگری و از ظرفیتهای صنعتی و کشاورزی ، برخوردار است. علاوه بر این ظرفیت ها باید ظرفیت گردشگری بعنوان صنعت فرا بخشی تقویت گردد.
او تاکید کرد : مدیران باید در حوزه کاری خود برنامه داشته ، با تعامل ، وحدت و انسجام در جهت آبادانی و شکوفایی این شهرستان قدم بردارند. از همه ظرفیت های استانی و شهرستانی ، که نقش تاثیر گذار ، در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان دارند،استقبال می کنیم. ‎
این مقام مسئول در نکا به موضوع امنیت در شهرستان اشاره داشت که نکا امن ترین شهرستان و تلطیف و با اقتدار نگه داشته شد مردمی با فرهنگ و دارای مدنیت می باشند و آشنایی کامل به قوانین دارند باید مطلبوبتر از گذشته باقی بماند .
او درخصوص برنامه های فرهنگی در این شهرستان یاد آور شد : توسعه زیر ساخت های آموزش و پرورش و دانشگاه هرچند تلاش و اقدامات مثبت صورت گیرد بعنوان سرمایه های فرهنگی است با توجه به این بخش می توان با تربیت مدیران ارزشی و خانواده سالم تاثیر گذار باشیم.


توحیدی مقدم در بخش پایانی سخنان خود گریزی هم به موضوع اشتغال زد و گفت : دشمنان ما تمام قد ایستادند تا ارزش پول ملی را کاهش دهند .
او گفت : در کارگروه اشتغال و ستاد تسهیل باید با جدیت اقداماتی در خور توجه صورت گیرد و از کارآفرینان و نیز سرمایه گذاران این
بخش با هر شکل ممکن حمایت شود.بروکراسی های ادارای که مانع ایجاد کرده اند برداشته شود همه به این بخش کمک کنیم.
سرپرست فرمانداری نکا با تاکید براینکه من نماینده دولت تدبیر و امید هستم تصریح داد: قطعا از تمامی نقطه نظرات کسانیکه در چهار چوب نظام اسلامی را قبول دارند استقبال خواهیم کرد و با آنها همکاری خواهیم داشت .
او گفت : انرژی خود را صرف کارهای خرد نخواهیم کرد با حمایت های نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه محترم به موضوعات کلان در جهت توسعه و شکوفایی این شهرستان گام برمی داریم .


وی اشاره کرد: نگاه مدیریتی من همراهی با دولت است و انتظار است دیگران نیز هم همراه باشند همه عضو یک خانواده هستیم یک تیم و امانتی بدست ما سپرده شده و قطعادیگران بدنیال حواشی نباشند تا وحدت ما خدشه دار شود .
ایستادگی کنیم مقاومت کنیم هنر کار در این است که با تمام اختلاف سلیقه ها وحدت داشته باشیم و همه با انگیزه جدی تر با آرامش برای مردم همواره با نشاط و شادابی در شهرستان کار کنیم .
در جلسه شورای اداری نکا دکتر شاعری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ، آیت الله محمدی لائینی امام جمعه محترم نکاو حجت الاسلام ملاکریمی بعنوان دادستان انقلاب شهرستان به ایراد سخنرانی و نقطع نظرات خود پرداختند .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *