نماینده ولی فقیه درمازندران خطاب به فرماندارنکا:مسئولان خدمات شایسته تری به مردم ارائه دهند/عکس

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در دیدار فرماندار جدید نکا با ایشان : همه باید کمک کنند تا برنامه های زیبا و خوب فرماندار در جهت شکوفایی و آبادانی شهرستان نکا اجرایی شود. ‎

توحیدی مقدم سرپرست فرمانداری شهرستان نکا، به اتفاق مدیرکل اداری و مالی استانداری، معاون فرماندار، بخشداران مرکزی و هزارجریب و چند تن از کارشناسان فرمانداری باحضور در بیت حضرت آیت ا… طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران در این دیدار بیان داشت: همه باید کمک کنند تا برنامه های زیبا و خوب فرماندار در جهت شکوفایی و آبادانی شهرستان نکا اجرایی شود.

آیت ا… طبرسی ادامه داد: باید با تلاش مسئولان و مدیران، خدمات شایسته تری به مردم ارائه شود تا ملت آگاه، بیشتر از نعمت های نظام اسلامی بهره مند شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران اظهار داشت: حفظ نظام و تبیعت از فرامین رهبر معظم و همچنین وحدت و همدلی بین مسئولین از عمده توصیه های مقام معظم رهبری است، که با پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب قدم برداریم.

آیت ا… طبرسی افزود: از عملکرد شما در مسئولیت های قبلی(فرماندار سوادکوه) شناخت دارم و امیدواریم منشا خدمات خیر برای مردم شهرستان نکا در مسئولیت جدید باشید.

سرپرست فرمانداری نکا نیز در این نشست به بیان گزارشی از اهم اقدامات و خدمات صورت گرفته دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف در شهرستان پرداخت و بیان داشت: در خدمت رسانی به مردم، عمل به برنامه های دولت تدبیر و امید و تحقق هدف های نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

این مسول ادامه داد: شهرستان نکا از ظرفیت های بالایی در زمینه های صنعتی، کشاورزی و گردشگری برخوردار است و با استفاده از این ظرفیت ها برای برطرف شدن مشکلات این شهرستان تلاش خواهم کرد.

توحیدی مقدم افزود: با هماهنگی سایر نهادها، تلاش خود را برای حل مشکلات مردم و توسعه شهرستان نکا به کار می گیریم ، امیدوارم ، با استفاده از همه ظرفیت های استانی به این مشکلات جامعه عمل بپوشانیم.
منبع: سایت فرمانداری نکا

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *