شمال نیوزنوشت:هشدار زیست محیطی فرماندار نکا به «نیروگاه برق نکا »

فرماندار نکا درجلسه ستاد بحران استان در نیروگاه شهید سلیمی نکا عنوان کرد : اگر نخواهیم در آینده خسارت سنگینی ، برای درمان و حذف آثار و خسارات ناشی از این موضوع را بپردازیم ، ستاد بحران باید هر چه سریعتر در زمینه رفع بحران آلودگی هوا و استفاده از سوخت گاز بجای مازوت برنامه ریزی نماید…..

‎به گزارش نیکا خبر و به نقل از شمال نیوز ، با حضور توحیدی مقدم سرپرست فرمانداری نکا، جلسه ستاد بحران استان درروز دوشنبه ۲۸ خرداد ماه در نیروگاه شهید سلیمی برگزار شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا ، در این نشست بیان داشت: برنامه ریزی و همکاری برای کاهش آلودگی هوا در استان و شهرستان از وظایف همه دستگاه ها و مدیران اجرایی می باشد.

توحیدی مقدم با اشاره به اینکه استفاده از آب و هوای سالم و پاک کمترین حق انسانی و اساسی هر شهروندی است اظهار داشت: درد را همه می دانیم و نیاز به درمان است که بخشی از این درمان باید در کوتاه مدت باشد و برای بخش دیگر از آن باید سیاست بلندمدت اجرا شود.

این مسول افزود: نسبت به مصرف مازوت حساسیت های اجتماعی و محیط زیستی بالایی وجود دارد و ما امروز کماکان با مشکل آلودگی هوا مواجه هستیم و همه ما از یک مجموعه هستیم، اگر قرار است که این مشکل آسیب شناسی شود، باید ورود جدی به آن داشته باشیم.

توحیدی مقدم ادامه داد: اگر نخواهیم در آینده خسارت سنگینی ، برای درمان و حذف آثار و خسارات ناشی از این موضوع را بپردازیم ، ستاد بحران باید هر چه سریعتر در زمینه رفع بحران آلودگی هوا و استفاده از سوخت گاز بجای مازوت برنامه ریزی نماید.

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. با سلام
    متاسفانه تیتر خبر را ناشیانه گرته برداری کردید
    کارکنان و تجهیزات نیروگاه خود از مازوت آسیب می بیند.
    ای کاش هشدار را به وزارت نفت و شرکت گاز می دادید تا گاز با فشار مناسب به نیروگاه بدهند نه نیروگاه .
    جالب اینجاست این جلسه هم با خواست و پیگیری نیروگاه انجام شد.

    لطفا در کپی اخبار تامل نمایید

  2. متاسف هستم که هنوز کامنت بنده در حال بررسی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *