اردوی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت در نکا / فیلم

اردوی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت در شهرستان نکا استان مازندران در حال برگزاری است.
اردوی تدارکاتی تیم ملی، اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی سرعت به میزبانی هیأت دوچرخه‌سواری استان مازندران است .
رئيس هیأت دوچرخه‌سواری مازندران از برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی دوچرخه‌سواری در استان خبر داد و گفت: اين دوره از اردوها از روز گذشته در مازندران آغاز شده است.
سیداحمد میری‌قلعه‌سری اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تلاش شد تا این دوره از میزبانی از اردوی تدارکاتی در شهرستان نکا و میاندورود برگزار شود.

وی افزود: تلاش داریم تا دوچرخه‌سواری را به عنوان یک ورزش مهیج در جامعه نهادینه کنیم و با سوق دادن افراد مختلف جامعه به این سمت، ضمن نهادینه کردن این ورزش، تحرک افراد را افزایش و سلامت افراد جامعه اثرگذار باشیم.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری مازندران گفت: برنامه‌ریزی‌های مختلفی در سال جاری برای نهادینه کردن این امر انجام شده است

وی افزود: برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی در استان مازندران هم با هدف شناساندن ظرفیت‌های مازندران در این بخش و توسعه این ورزش در بین افراد مختلف در حال برگزاری است.

اردوی تدارکاتی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت کشور ویژه آقایان به منظور حضور در رقابت‌های بازی‌های آسیایی جاکارتا – اندونزی برگزار است.

وی افزود: این دوره از اردوها از ۱۹ خرداد ماه لغایت هفتم تیرماه در نکا و میاندورود برگزار است و بازدید دبیر تیم‌های ملی کشور و نماینده فدراسیون دوچرخه‌سواری در دوران مختلف انجام و مورد موافقت قرار گرفت و با قوت در حال برگزاری اردوی تدارکاتی هستیم.

دبیر هیأت دوچرخه‌سواری مازندران گفت: بازی های آسیایی جاکارتا-پالمبنگ ۲۰۱۸ از ۲۷ مرداد الی ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ در شهر جاکارتا کشور اندونزی برگزار می‌شود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *