امید ابراهیمی ،فرمانده‌ای که تا آخرین نفس جنگید/ عکس

امید ابراهیمی، هافبک دفاعی تأثیرگذار تیم ملی ایران که بازی خوبی مقابل یاران مراکش به نمایش گذاشته بود مصدوم و از زمین مسابقه خارج شد.

دیدار تیم ملی ایران با مراکش در حالی دنبال می شود که امید ابراهیمی پس از تکل فوق العاده اش در مابل بازیکن مراکش مصدوم شد و در نهایت نتوانست به بازی ادامه دهد و تعویض شد. ابراهیمی یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان ایران در این بازی بود.
مصدومیت را دور بزن و برگرد

فرمانده خط میانی استقلال امشب یکی از درخشان ترین بازی های عمر فوتبال خود را انجام داد هرچند که بدشانس بود که نتوانست بازی را تا پایان ادامه بدهد.

به گزارش “ورزش سه”، همه چیز از توپ ربایی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ بازی شروع شد، بازیکنی که در طول دقایقی که از نیمه اول گذشته بود موفق شد به خوبی حملات مراکش را کنترل کند در این دقیقه از بازی با قلدری توپ را از هافبک تیم ملی مراکش گرفت و با این حرکت هم جلوی ضد حمله حریف را گرفت و هم ایران در موقعیت حمله دوباره قرار داد، امید ابراهیمی در این صحنه توپ را به وحید امیری داد و پاس او در موقعیت تک به تک به سردار آزمون رسید اما مهاجم جوان تیم ملی نتوانست از این موقعیت فوق العاده استفاده کند.

ابراهیمی اما در نیمه دوم و در شرایطی که مراکش برای رسیدن به پیروزی جلو آمده بود هم تقریبا در تمام نبردهای تک به تک موفق بود تا به این شکل به یکی از بهترین بازیکنان زمین تبدیل شود اما بدشناسی فرمانده جنگی ایران در دقیقه ۶۹ اتفاق افتاد، در این دقیقه از بازی امید ابراهیمی به زیباترین شکل ممکن زیر پای هافبک مراکش تکل زد و توپ را برای خود کرد اما استوک بازیکن مراکش به دنده های او برخورد کرد تا این بازیکن با مصدومیت شدید روبرو شود.

هرچند بعد از این صحنه جای استوک بازیکن مراکش روی دنده های امید ابراهیمی کامل مشخص بود اما فرمانده جنگجوی تیم ملی در این بازی از نفس نیفتاد و بعد از یک دقیقه مداوا دوباره به زمین برگشت تا ماموریت نیمه تمام را تمام کند و تیمش را در راه کسب اولین پیروزی در جام جهانی کمک کند اما ۸ دقیقه بعد او تکلی روی پای بازیکن حریف زد که این بار دیگر نتوانست از جایش بلند شود و نفس زنان و با چهره ای ناراحت زمین بازی را ترک کرد.

برای امید ابراهیمی که در روزهای آخر منتهی به جام موفق شد جای خود در ترکیب ثابت تیم ملی را تثبیت کند جنگ اصلی از امشب شروع می شود، او حالا ۶ روز وقت دارد تا با مصدومیت خود مبارزه کند و به بازی حساس برابر اسپانیا خود را برساند، بازیکنی که نشان داده سخت تسلیم می شود و همیشه با شرایط سخت مبارزه می کند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *