نمازعیدفطردرمصلای امام خمینی نکابرگزارشد/فیلم و عکس

نماز عید فطر روز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدارهمزمان در مصلی امام خمینی و مساجد شهرستان نکا برگزار شد.

امام جمعه نکا در خطبه های نماز عید فطر گفت: این روز روز عیدی گرفتن از خداست و این عید بزرگ، روز وحدت و همبستگی امت اسلام است که باعث شرافت و کرامت مسلمانان می شود.



آیت الله محمدی لائینی عید فطر را روز استجابت دعا و بازگشت به فطرت پاک انسانی دانست و افزود: توفیق داشتن سبک زندگی اهل بیت علیهم السلام بهترین پاداشتی است که می توان در این روز از خداوند رحمان درخواست کرد.
امام جمعه شهرستان نکا اذعان کرد: یاد خدا و اقامه نماز به همراه پرداخت زکات سلسله مراتب دستیابی به رستگاری است و مسلمانان با پرداخت فطریه خود در این راه کوشش کنند.
وی ادامه داد: توجه و تلاش برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی محرومین از جمله مهمترین مسائلی است که در این روز باید مورد اهتمام همگان قرار گیرد.


آیت الله محمدی لائینی با اشاره تودیع ومعارفه فرمانداران نکا از تلاش های احمدی تشکر کرد و ضمن خیر مقدم به فرماندار جدید خواستارحرکت ایشان در راستای توحید و انسجام وحدت وتوجه به ارزش های توحیدی الهی شد .
امام جمعه نکا گفت : امیدواریم با حضور ایشان شهرستان به حق و حقوق واقعی خود برسد .
وی در بخش دیگر از سخنان خود به موضوع مشکل دنیای اسلام اشاره کرد و گفت : سیاست کهنه استعمار پیر در جهان باعث ایجاد تفرقه دربین مسلمان جهان می گردداسعمار پیر بزرگترین آفت دنیای اسلام شده است .
او یه مردم سفارش کرد :حرکت ها باید براساس رهنمودهای رهبری و در سایه وحدت باشد .
امام جمعه نکا گریزی هم به موضوع بندر امیر اباد زد و گفت : جریان باربری بند امیر اباد باید هرچه سریعتر ساماندهی گرددو تبعیضها وبد عدالتی ها موجبات اختلافات فراوان است

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *