آیین افتتاح و بهره برداری ازساحل زیبای دریای مروارید مازندران /فیلم وعکس

شهردار نکا دریای مروارید را جزو سرمایه ملی مردم شرق مازندران مازندران دانست و گفت : مردم ما لایق بهترینها هستند .
به گزارش نیکا خبر ، دکتر سید مهدی احمدی عصر دیروز در آیین افتتاح و بهره برداری از ساحل زیبای دریای مروارید در شرق مازندران اظهار کرد:این ساحل زیبا مختص مردم نکا و بهشهر نیست بلکه سهم مردم شرق مازندران و کل کشور است.
شهردار نکا در جمع مسئولان استانی و شهرستانی شرق مازندران اظهار کرد:برای زیبا سازیو مهیا نمودن زیر ساخت های رفاهی این مجموعه قریب به یک میلیارد تومان هزینه شده است،
وی تصریح داد :مردم شرق مازندران لایق بیشتر از اینها هستند.
او گفت :در راستای مهیا نمودن امکانات رفاهی برای مردم و نیززیبا سازی اماکنی که مردم ازخدمات آن بهرمند می شوند نه تنها هزینه محسوب نمی شود بلکه یک نوع سرمایه گذاریست که طی یکی دوسال آینده شاهد بازگشت این سرمایه خواهیم بود.

احمدی بیان کرد:زیبا سازی و نور پردازی،رنگ آمیزی،نصب آلاچیق و سکوهای جدید،تعویض پرده حائل بین آقایان و خانم ها،امکانات مناسب سوئیت هابهمراه وسایل سرمایشی گرمایشی از جمله اقداماتیست که انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه نکا از سه ظرفیت دریا،جنگل و رودخانه برخوردار است؛ خاطر نشان کرد: این ظرفیت ها را یکی پس از دیگری به فعلیت و شکوفایی خواهیم رساند و بعد از دریای مروارید،پارک جنگلی قرمرض تا پایان سال ۹۷ احداث خواهد شد.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. معلم بازنشسته در گفت:

    سلام
    ضمن تشکر از مسئولین کنونی ،بهتر بود از شورای شهر اولین دوره که با کمک مرحوم نیازی شهردار وقت
    این مکان را که حدود ۱۰ هکتار می باشد از سازمانهای ذیربط با هزار مشکل تحویل گردند دعوت بعمل می امد و قدردانی می شد .اعضای شوراشهر دوره اول اقایان دکتر سینا -دکتر مبینی – مرحوم لطف ابادی -جانباز دهپوری -اسدی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *