برگزاری جشنواره هلو و شلیل درنکا کلید خورد

معاون فرماندار نکا در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره هلو و شلیل در نکا ، بیان داشت: ظرفیت بخش کشاورزی شهرستان نکا کم‌نظیر است ، و برگزاری چنین جشنواره‌هایی به‌طور یقین حرکتی برای حمایت از بخش کشاورزی و اقتصاد غالب کشور است.معاون فرماندار نکا: باید تلاش شود سایر ظرفیت‌های شهرستان به‌ویژه در بخش گردشگری نیز شناسایی شوند ، تا شهرستان نکا، در کنار رونق بخش کشاورزی به مقصد گردشگری نیز تبدیل شود. ‎
غلامیان با اشاره برگزاری جشنواره هلو و شلیل در روستای بایع کلا افزود: این‌گونه جشنواره‌ها زمینه‌ای برای معرفی ظرفیت‌های هر شهرستان و ارائه راهکارها از ظرفیت‌هاست که زمینه صادرات و رونق تولید را فراهم می‌کند.

این مسول افزود: به‌طور یقین برگزاری چنین جشنواره‌هایی را می‌توان گامی در جهت رونق بخش کشاورزی و شناسایی مشکلات آنها دانست که تلاش در جهت رفع مشکلات آنها تأثیر به‌سزایی دارد.

معاون فرماندار نکا عنوان کرد: باید تلاش شود سایر ظرفیت‌های شهرستان به‌ویژه در بخش گردشگری نیز شناسایی شوند، تا شهرستان نکا در کنار رونق بخش کشاورزی به مقصد گردشگری نیز تبدیل شود.


اشتراک گذاری
بخشدار مرکزی نکانیز در ادامه تصریح داد: برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها فرصتی برای اطلاع‌رسانی از خدمات بخش کشاورزی است که سبب می‌شود یک فرصت و فضا برای ایجاد اشتغال و برند سازی فراهم شود. ‎
محمودی افزود: شهرستان نکا در تولید محصولات باغات در استان از جایگاه خوبی برخودار است لذا جشنواره هلو و شلیل به منظور معرفی توانمندی های تولید واحد سطح این محصول در شهرستان نکا برگزار می شود.
این مسول تاکید کرد: محصولات هلو و شلیل باغات شهرستان نکا به علت دارا بودن ویژگی های کمی وکیفی، طعم، رنگ، بازار پسندی و تولید بالا در واحد سطح زیر کشت از شرایط مناسبی در سطح استان برخوردار است.

بخشدار مرکزی ادامه داد: برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها فرصتی برای اطلاع‌رسانی از خدمات بخش کشاورزی است که سبب می‌شود یک فرصت و فضا برای ایجاد گفت‌وگو،اشتغال و برند سازی فراهم شود. ضمن آنکه این جشنواره‌ها اهمیت روستاها را در تولید و اقتصاد کشور نشان می‌دهد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *