برادران باقری درسوگ مادر نشستند

انا لله و انا الیه راجعون متاسفانه باخبر شدیم عصر امرور برادران باقری سوگوار مادر شدند. به گزارش نیکا خبر ، عصر امروز حاجیه جهان حسنی گلوردی به علت عرضه قلبی درسن ۸۲ سالگی در بیمارستان امام حسین (ع) نکا جان به جهان آفرین تسلیم کرد و در ماه صیام مهمان سفره باریتعالی شد.
بدینوسیله تحریریه این پایگاه خبری بر خود فرض میدارد ضمن طلب غفران الهی برای آن بانوی مکرمه ، مراتب تسلیت خود را خدمت حجت الاسلام والمسلمین یوسف علی باقری نماینده ولی فقیه دربازرگانی منطقه دوکشور ،حاج حسینعلی باقری بخشدار اسبق نکا و گلوگاه در دوران دفاع مقدس،دکتر احمدعلی باقری معاون اسبق پرورشی آموزش و پرورش نکا
دکتر محمدعلی باقری ریس سابق شورای اسلامی شهرستان نکا و مسول بازرسی آموزش و پرورش و ریس اسبق سازمان دانش آموزی شهرستان نکا اعلام داشته و از درگاه احدیت علو درجات برای آن سفره کرده ماه صیام،و صبر شکیبایی برای خانواده بزرگ حسنی و باقری مسئلت می نماید امیداست آن بانوی مکرمه به اتفاق همسر شان متنعم خان الهی گردند.

شایان ذکر است :خانواده محترم باقری در اطلاعیه اعلام داشته اند
انا لله و انا الیه راجعون فوت جانکاه مادر عزیزمان را به اطلاع دوستان وآشنايان میرسانیم.
مراسم تشییع جنازه روز چهارشنبه مورخه ۲-۳-۹۷
ساعت ۹ صبح نکا ازجلوی مسجد جامع روستای بایع کلا میباشد.
حضور شما موجب شادی روح آن مرحومه خواهدشد.
برادران باقری

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. ضمن عرض تسلیت به برادران باقری ضایعه جانگاه درگذشت مادرشان موجب تالم حقیر شد امید است در روح آن بانوی مکرمه در کنار همسرشان در جایگاه بهشت برین باشند.
    محمد رضا غلامی

  2. برادر ارجمند جناب آقای دکتر باقری
    اندوه ما درغم از دست دادن آن عزیز سفر کرده در واژه ها نمی گنجد تنها می توانیم از خداوند برایتان صبری عظیم وبرای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب نمائیم با امید آنکه بدانیم صبر در مصیبت نیمی از ایمان است.
    تسلیت مارا بپذیرید.چوپانی -صداوسیما

  3. وافعا ناباورانه بود .انشاالله که به بالاترین مقام بهشت برسد .انشالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *