آیت الله نوری همدانی در کنگره آیت الله لائینی :روحانیون آماده جانفشانی و دفاع از حریم ولایت /فیلم و عکس

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه روحانیون پیشگام عرصه بصیرت افزایی در جامعه هستند گفت : جهاد و علم را دوبال قدرت برای عزت اسلامی است.
آیت الله نوری همدانی در نخستین کنگره بزرگداشت آیت الله محمدی لائینی و یادواره شهدای روحانی در نکابا اشاره به اینکه تقوا , علم , اقتدار و شاگردپروری آیت الله محمدی لائینی سرمشق تمام عالمان است , گفت : مازندران سرزمین عالم پرور, ولایت مدار, جهاد و شهادت و در این راستا کارنامه خوبی بر جای گذاشته است .

وی با بیان اینکه روحانیون همراه با قشرهای مختلف جامعه از قبل انقلاب اسلامی در صحنه دفاع از اسلام و آرمانهای اسلامی حضوری پررنگ داشتند , افزود : روحانیون امروز هم در تمام عرصه های مورد نیاز , همچون میدان دفاع از حریم ولایت آماده جانفشانی هستند.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه برپایی یادواره شهدا و بزرگداشت عالمان موجب بصیرت افزایی در جامعه می شود , تصریح کرد : بیمه شدن جوانان نسل حاضر و آینده در گرو حضور مستمر در یادواره شهدا و برپایی بزرگداشت عالمان است.

آیت الله نوری همدانی جهاد و علم را دوبال قدرت برای عزت اسلامی دانستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این مراسم بر ضرورت پاسداشت مقام والای شهدای روحانی تاکید کرد و گفت : مهمترین رسالت کنونی , پاسداری از اهداف عالمان , خون شهدا و ارزشهای انقلاب اسلامی است .

آیت الله طبرسی با بیان اینکه برپایی چنین مراسم هایی موجب آشنایی نسل جوان با آرمانهای عالمان و شهدا می شود , افزود : برپایی یادواره های شهدا موجب ترویج و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *