افتتاح ۵ باب مسکن محرومین در نکا/ تصویر

فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز درحاشیه مراسم افتتاح خانه محرومان در روستای للرد در بخش پی رجه شهرستان نکا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما اظهار داشت: در راستای اقدام جهادی محرومیت زدایی سال گذشته سال‌های۹۵ و ۹۶ حدود ۴۰۰ خانه محروم ساخته شده است که در این باره ۷۰۰میلیارد تومان برای ساخته این واحدها هزینه شده است .


سردار بابایی گفت : تا چند ماه آینده این تعداد به ۷۰۰ خواهد رسید .

مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی استان مازندران نیز در گفتگو با خبرنگار ما افزود: در سال گذشته ۳۰۰ پروژه با مشارکت بسیج سازندگی استان ساخته و تحویل محرومین شده است و برخی دیگر نیمه نخست امسال به بهره برداری می‌رسد.

رضا نوروزی با تقدیر از افراد و نهادهایی که به محرومان در زمینه توانمندسازی کمک می‌کنند، بیان کرد: سال گذشته ساخت ۵۰۰ باب مسکن در برنامه داشتیم که با حضور خیران وحامیان طرح اکرام ۵۵۰ باب کلنگ زنی شد و برای هرباب ۱۰الی ۱۵میلیون تومان بلاعوض پرداخت شد.
وی افزود: امروز افتتاح ۵باب مسکن محرومان با مشارکت بسیج سازندگی در مناطق هزار جریب نکا صورت گرفت.

شایان ذکر است: امروز یک واحد مسکونی در للرد، دو واحد در لاکتراش، یک واحد در بندبنی و یک واحد در گلبستان افتتاح و سه واحد دیگر نیز کلنگ‌زنی شد.

لازم به یاد آوریست پارسال ۲۶ واحد مسکونی در نکا برای محرومان ساخته شد که امسال بیش از ۳۰ باب خانه را در مناطق محروم برای نیازمندان احداث خواهد شد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *