۳۰بانوی فرهنگی سرپرست خانوار نکا تجلیل شدند

به همت آموزش و پرورش شهرستان نکا بیش از ۳۰ بانوی فرهنگی سرپرست خانوار تجلیل شدند.
مدیر آموزش و پروررش نکا در این همایش گفت: بانوان سرپرست خانوار فرهنگی نقش برجسته‌ای را در نظام تعلیم و تربیت برعهده دارند و زنان خاص با کارهای خاص هستند.

حسین پالار اظهار کرد: بانوان سرپرست خانوار فرهنگی علاوه بر تلاش مستمر در تعلیم و تربیت فرزندان این مرزوبوم توانستند مدیریت منزل و سرپرست خانوار بودن را در کنار خانه‌داری و فرزندپروری به درستی انجام داده و توانمندی خود را به جامعه نشان دهند.

مدیر آموزش و پرورش نکا با اعلام اینکه پرداختن در کنار کار اجتماعی و رسیدگی به امور زندگی کار سختی است،افزود: سرپرست خانوار بودن کار بزرگی است که بانوان سرپرست جامعه با توانمندی بالا در این بخش تلاش مستمر دارند تا بر مشکلات نائل آیند.

پالار با برشمردن ویژگی‌های زنان خاص سرپرست خانوار گفت: این بانوان برای خود احترام قائل هستند و سلامت جسم و روح برای آنان مهم است، سخت‌کوشی و اعتماد به نفس در کنار تربیت فرزندان و مستقل عمل کردن و ارزش گذاشتن برای دیگران از دیگر این ویژگی این زنان است.

وی بیان کرد: بانوان سرپرست خانوار به عنوان بانوان خاص جامعه، برای خود ارزش قائل هستند و برای خود آرامش ایجاد می‌کنند و در کنار مشکلات فراوان، حسادت ندارند و با سختی‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.
مدیر آموزش و پرورش نکا با بیان اینکه این بانوان خاص اعتقاد دارند که وقتی چیزی را از دست دادند حتما چیز دیگری عایدشان می‌شود و در برابر شرایط سخت، تسلیم نمی‌شوند و بر داشته‌های خود فکر می‌کنند، ادامه داد: صبر و استقامت در برابر سختی‌ها از دیگر ویژگی‌های بانوان خاص سرپرست خانوار است.


وی گفت: تلاش برای داشتن آینده‌ای زیبا و سالم حق همه مردم است و باید در این زمینه با شناخت درست افراد و تکیه بر توانمندی‌ها برای رشد و شکوفایی آینده گام بردارند

این همایش به همت و تلاش مشاور امور بانوان در فرمانداری و آموزش و پرورش شهرستان نکا و با همکاری فرمانداری نکا برگزار شد و از بیش از ۳۰ بانوی فرهنگی سرپرست خانوار تجلیل شدند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *