چهارمین فرماندار میاندورود چه کسی خواهد بود

بعد از گذشت بیش از چهار سال از حضور ارسطو قادری به‌عنوان فرماندار میاندورود وی به‌زودی جای خود را به فرد دیگری خواهد داد.
شهرستان میاندورود در مجاورت مرکز استان درسال ۸۹ از ساری جدا و صاحب فرمانداری شد و از آن زمان تا امروز سه فرماندار به خود دیده است، اولین فرماندار میاندورود علی رجبی مدیر کل فعلی ثبت احوال استان بود که تا سال ۹۱ در این سمت باقی ماند و در آن سال جای خود را به ذات‌الله زارعی داد اما با سر کار آمدن دولت یازدهم تغییرات فرمانداران شروع شد و زارعی در کمتر از یک سال جای خود را به ارسطو قادری داد.

قادری از پاییز ۹۲ تا به امروز در این سمت حضور دارد و طبق شنیده‌ها به‌زودی جای خود را به فرد دیگری می‌دهد و در همین رابطه این روزها که تب انتخاب فرماندار برای میاندورود داغ است مطرح شدن نام‌های افراد مختلف نیز تب و تاب زیادی دارد.

برای مشخص شدن چهارمین فرماندار میاندورود نام‌های مختلفی مطرح است از جمله اسماعیل حسن‌زاده، کوروش یوسفی، محمدرضا غلامی، علی غلامیان، حجر عسگری که هر کدام در حال انجام دادن تلاش‌های خود برای تصدی این سمت هستند.

حجر عسگری در حال حاضر بخشدار مرکزی میاندورود است و جوان بودن یکی از ویژگی های وی برای انتخاب شدن است و شانس زیادی هم دارد.

علی غلامیان معاون فعلی فرماندار نکا و سابق میاندورود هم یکی از گزینه‌ها است اما با توجه به اینکه طبق شنیده‌ها وی دو سال دیگر بازنشسته می‌شود به همین دلیل شاید تمایلی برای انتخابی وی وجود نداشته باشد.

محمدرضا غلامی معاون فعلی فرماندار میاندورود از کسانی است که به‌طور جدی در حال تلاش برای کسب این سمت است، وی که سابقه چندانی در وزارت کشور ندارد به پشتوانه یکی از نمایندگان مجلس در چنین سمت‌هایی حضور پیدا کرده است.

کوروش یوسفی عضو فعلی شورای شهر ساری و کاندیدای دوره قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی هم به‌عنوان یکی از گزینه‌های اصلاح طلبان و اعتدالیان برای پشتوانه سازی به‌عنوان گزینه‌های فرمانداری میاندورود مطرح است.

اسماعیل حسن‌زاده سرپرست فعلی فرمانداری ساری که سابقه حضور در فرمانداری میاندورود به‌عنوان کارشناس اجتماعی را دارد در حال حاضر با توجه به مطرح بودن رضایی برای سمت فرمانداری ساری جدی‌ترین گزینه برای تصدی سمت فرمانداری میاندورود است.

حسن‌زاده در دوره‌ای که میاندورود یکی از بخش‌های شهرستان ساری بود به‌عنوان کارشناس اجتماعی در میاندورود حضور داشت و بعد از تبدیل شدن به فرمانداری در سمت کارشناس اجتماعی باقی ماند و در نهایت با حضور دولت یازدهم به‌عنوان بخشدار رودپی معرفی و سپس معاون سیاسی فرماندار ساری شد.
گزارش میانخبر،

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. ضمن عرض سلام حضورهمه بزرگواران!وسلام وتشکراز مجموعه رسانه وزین شمال نیوز!
    درخصوص اظهارنظرهائیکه گهگاهی ازسوی آن مجموعه
    برشته تحریردرمیآوریدوباآب وتاب فراوان سعی بر
    آن داریدآنرابهرطریق شده بخوردافکارعمومی بدید!
    خواستم عرضکنم هضم این موضوع حداقلش برای حقیر تاکنون میسرنگردید!تابدانمکه هدف آن رسانهدربا
    ب طرح چنین موضوعات چیست؟
    آیاتاکنون باخوداندیشیدیدکه بیان چنین موضوعات
    ره آوردش برای مردم چه بوده!وبازخوردش برای جا معه سیاست مضمحل مازندران چهخواهدبود؟
    بقول معروف موضوعیکه هنوز نه بدار ونه بباره
    رواینگونه باآب وتاب بدان دامن میزنید!بنظرشما بابیان چنین موضوعات مبهم مجموعه مدیریتی مرتبط استان موردآسیب واقع نمیگیرد؟
    بنظربجای بیان اینگونه نظرات مبهم وولوله انگیز اقدام ب ارائه نظریات کارشناسانه توام باپیشنها دات سازنده!آنهم بادرنظرگرفتن تمامی آیتمهای لازمو بایسته جهت تصاحب پست مهم فرمانداری!روبیان می فرمودید!تااینگونه عرصه انتخاب نمایندگی عالی
    دولت درمنطقه باانتخاب رئیس یک موسسه اشتباه
    گرفته نشود!!
    فکرکنم بابنده موافق باشید!!اینکه رسانه هاباید
    یاروهمراه دولت ومسئولان باشند!کمااینکه تاکنون
    صحت این امرمهم برای همه رسانه هاخصوصارسانه وز
    ین شمال نیوزمصداق عینی داشته وانشالله هم خواهددا شت!!
    بنابراین ضمن تشکرازحوصله همه بزرگواران عاجزانه
    استدعادارم همه مابهرطریق ممکن ومیسور.دولت تدبیررا
    دریابیم!!!به دمی یادرمی یاقدمی یاقلمی!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *