۱۶ زوج نکایی در جوار شهدای گمنام جشن عقد گرفتند/ عکس

همزمان با سالروز میلاد امام زمان(عج) و با هدف نهادینه کردن ازدواج اسلامی، ۱۶ زوج نکایی،جشن عقدخودشان را درکنار حرم شهدای گمنام برگزار کردند.

این مراسم معنوی با تاکید بر سرلوحه قرار دادن زندگی اهل بیتی در جامعه و سعادت و سلامت در زندگی؛ الگوبرداری از زندگی ائمه و زندگی ساده درراستای طرح ازدواج آسان در این شهرستان برگزار شد.
این جشن ازدواج با هدف نهادینه کردن ازدواج ساده در جامعه و عهد و پیمان مجدد با شهدای این سرزمین در ادامه دادن راهشان برای ششمین سال برگزار شد .
عروس و دامادها ابتدای سوار بر تاکسی های نارنجی از مقابل مصلای امام خمینی این شهرستان بصورت کارنوال عروسی تا گلزار شهدای نکا حضور یافتند و پس از اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گرانقدر ادای احترام نمودند .
این کارنوال عروسی سپس در کنار حرم شهدای گمنام با اسپند و گل و گلاب مورد استقبال خانواده های معظم شهدای قرار گرفتند و پس از حضور در کنار تربیت پاک شهدای خوشنام میهنمان در جایگاه مخصوص جلوس نمودند و در این روز که مدیران اداره کل ورزش جوانان استان و شهرستان کمیته امداد و متولیان برنامه های فرهنگی حضور داشتند برنامه ملودی خوانی سخنرانی و میثاق نامه با شهدا به اجرا در آمد
نیکا خبر برای این زوج ها آرزوی سعادت و خوشبختی می نماید .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *