مهندس طور:شاخص آسفالت راه روستایی مازندران ۵۲ رسیده است

مسول راه های روستایی راه و شهرسازی مازندران : با توجه به اينكه بيش از ۷۸۰۰ كيلومتر از راههاي تحت پوشش اين اداره كل در مازندران را محورهاي روستايي در برمي گيرد لذا مي طلبد تا نگاه ويژه و خاصي به اين محورها شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،سهراب طور درحاشیه بازدید از راه روستایی پچت در گفتگو با خبرنگار ما با ضمن بيان اين مطلب افزود: مازندران با داشتن ۱۰۸۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارای ۷۸۰۰کلیومتر راه روستایی است و با توجه به نوع اقليم و شرايط توپوگرافي و به طبع تنوع فرآورده هاي كشاورزي ،مسئله راههاي مناسب روستايي به منظور حمل ونقل هرچه سريعتر، آسانتر و درعين حال ارزانترين فرآورده ها به بازار مصرف يكي از اصلي ترين دغدغه هاي ذهني مسئولين محترم استان مي باشد.


مسول راه های روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران عنوان نمود : این اداره کل درعرض سه سال گذشته ۳۰ پکیچ برای مرمت ونیز آسفالت راهای های روستایی استان تعریف شده است وشاخصه آسفالت مازندران در حوزه را ه روستایی به ۵۲ درصد رسیده است .
وی گفت: در این پکیچ ازمحل اعتبارات ملی ۱۱۹ میلیارد و ازمحل اعتبارات استانی ۶۳ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته بود که چنانچه بوقع تامین اعتبار گردد بخش اعظمی از مشکلات را روستایی مرتفع خواهد شد .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *