جباری:در شهرستان بهشهر اتحادي ديده نمي‌شود و اين دلیل عقب‌ماندگي بشمار می آيد/ تصویر

امام جمعه بهشهر مطرح کرداتحاد، حلقه مفقوده در شهرستان بهشهر/نبايد همه مسائل را سياسي ديد
امام جمعه بهشهر گفت: در اين شهرستان اتحادي ديده نمي‌شود و اين مهم مي‌تواند يکي از دلايل ضعف و عقب‌ماندگي اين شهرستان بشمار آيد.

حجت‌الاسلام سيدعربعلي جباري در جلسه شوراي اداري بهشهر به برخورد خداپسندانه مسؤولان بامردم تاکيد کرد و افزود: مسؤولان بايد براي رسيدن به اين مهم يک تراز براي رفتار اجتماعي و فردي خود قائل شوند.

وي با بيان اينکه برخوردها بايد استاندارد باشد، افزود: رعايت ادب و احترام، خيرخواهي، ملاقات عمومي، مدارا کردن با مردم، سرکشي به بيماران، دوري از بداخلاقي‌ها و اتحاد و همدلي از ويژگي‌هاي رفتار استاندارد است.

امام جمعه بهشهر با تاکيد بر اينکه همه مسائل را سياسي نبينيد، گفت: با مردم مدارا کنيد و هميشه عينک سياسي به چشمان خود نزنيد.

اين مسؤول با بيان اينکه نظام ما، نظام الهي و ديني است، تصريح کرد: مسؤولان آيينه نظام هستند و مردم نظام را در رفتار مسؤولان مي‌بينند.

جباري با تاکيد بر سرکشي مسؤولان به بيماران بيان کرد: ديدار و عيادت مسؤولان از بيماران در بستر بيماري موجب دلگرمي و تقويت روحيه بيماران مي‌شود.

وي اظهار کرد: ذات اختلاف هميشه با شکست مواجه است و انسان ضعيف اختلاف برانگيز است.

امام جمعه بهشهر افزود: در شهرستان بهشهر اتحادي ديده نمي‌شود و اين مهم مي‌تواند يکي از دلايل ضعف و عقب‌ماندگي اين شهرستان بشمار آيد.

اين مسؤول اظهار کرد: شهرستان بهشهر نبايد در خصوص مساله سد گلورد شتابان عمل کند و بايد خويشتن‌داري پيشه کند.

جباري با تاکيد بر اينکه شهرستان بهشهر بايد از همه جهات نمونه باشد، گفت: نکا، بهشهر و گلوگاه سه شهر برادر هستند اما مطرح شدن اين مسائل درخور و شايسته شرق مازندران نيست

فارس مازندران

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *