ارسطو قادری :میاندورود در خشکسالی رتبه نخست را در استان دارد

پیش از ظهر امروز ، اولین جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود به ریاست ارسطو قادری- فرماندار میاندورود-و حضور امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری میاندورود برگزار شد.

در این جلسه ارسطو قادری-فرماندار میاندورود-ضمن تشکر و قدردانی از اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان میاندورود ،اظهار داشت: کمیته های ستاد سفر در ایام نوروز به مسافران و گردشگران خدمات شایانی را ارائه دادند و امیدواریم درسال آینده با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت بتوانیم به گردشگران نوروزی بهتر خدمت کنیم.

رییس ستاد خدمات سفر میاندورود بیان داشت:تعداد۸۵۰۰۰ نفر در ایام نوروز در شهرستان میاندورود اقامت داشتندو بیش از ۲۰۰هزار نفر از نقاط مختلف و دیدنی شهرستان بازدید کردند.

ارسطو قادری افزود: امسال که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مزین به سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد و تاکیداتی که ایشان در این پیام داشتند نکات برجسته ای بود که باید سرلوحه فعالیت خود قرار دهیم و ما مدیران می توانیم در بحث اعتمادسازی و حمایت نقش مهمی ایفا کنیم.


وی بیان کرد: هم مردم هم مسئولین استفاده از کالای ایرانی را سرلوحه فعالیت خودقرار دهند و حتی مردم از خود شهرستان خرید کنند.
فرماندار میاندورود ادامه داد: در فرمایشات مقام معظم رهبری به موضوع امنیت اشاره شد که در اغتشاشات سال گذشته خود مردم امنیت را برقرار کردند و امسال نیز همه باید بیدار باشیم و به دشمنان فرصت مداخله در امور کشور را ندهیم و حواسمان به جریان سازی دشمنان باشد.
قادری در ادامه با اشاره به بحث خشکسالی گفت: دنیا،کشور و استان با بحران آب مواجه است که طبق گزارش سازمان جهادکشاورزی میاندورود در خشکسالی و کمی آب شرب و کشاورزی رتبه نخست را در استان دارد و ۸هزارو ۶۰۰ هکتار از اراضی شالیزاری در معرض تهدید خشکسالی قرار دارند که مدیریت همه جانبه را در تمام جهات به ویژه فرهنگسازی مصرف را می طلبد و با هدایت و کمک دهیاران کشاورزان نسبت به بیمه اقدام کنند.
فرماندار میاندورود درزمینه اهمیت اشتغال به ویژه در روستا بیان کرد: امسال تولیدات و محصولات روستا باعنوان روستا کالا از اولویتهای دولت در زمینه ایجاد اشتغال روستایی است که امسال یک میلیاردو ۳۰۰میلیون تومان تسهیلات کم بهره از محل اشتغال روستایی و ۱۶میلیارد تومان تسهیلات فراگیر از صندوق توسعه ملی جهت اشتغال و تولید در روستا و شهرستان اختصاص یافت.
وی ادامه داد: اتمام پروره های نیمه تمام اولویت دار باید از برنامه های مهم مدیران و دستگاهای اجرایی باشد و در این زمینه نظارت ها را بیشتر کنیم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *