دکترباقری درگفتگوباصدا و سیما:مبعث،عید مهربانی ها و تحقق مکارم اخلاق است

عضو سابق ریاست شورای اسلامی شهرستان نکا روزگذشته در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما ضمن بعث رسول الله خاطر نشان کرد:عید مبعث که برانگیختن وانتخاب حضرت محمد ص بعنوان آخرین سفیرالهی وپیامبر خدا میباشد،درس آزادگی،باهم بودن وکمک به همنوع را برای ما پیام دارد.
حاج محمد علی باقری افزود:مبعث روزی است که پیامبرخاتم ص به قساوت ها،شرارت ها،جهل و شرک پایان بخشیدجای آنرا به مهربانی و مکارم اخلاق داد.

این فعال سیاسی در شهرستان نکا تصریح داد: ما بعنوان امت تان حضرت محمد ص اخلاق محمدی و سنت وسیره آن حضرت را در زندگی عملیاتی کرده،نسبت به هم مهربان ودرمشکلات به یاری هم بشتابیم.
پیامبر ص فرمود:انی بعثت لاتمم مکارم اخلاق مبعث تحقق مکارم اخلاق واسوه حسنه میباشدوبايد در رسیدن به قله اخلاق اسلامی و رفتار حسنه که از خود گذاشتن ،یاری رساندن،تحملسختیهاومشکلات،کمک دین خدا،حمایت یکدیگر از جمله مصادیق آن هستند.
از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکنیم.
این محقق و پژوهشگردر ادامه تاکید کرد: همانطور پيامبراسلام انیس و مونس بیچارگان واقشارمستمند جامعه بودنند،با توجه به پاسخگو بودن دربرابر خداوند متعال همه دست اندرکاران و مسولین خدمت صادقانه را سرلوحه اقدامات خودقرار دهندتا انشاالله در محضرحق ومردم سربلند و سرافراز باشند.
همچنین در سال جدید،با به جان و دل سپردن منویات مقام معظم رهبری درجهت حمایت از کالای داخلی وتولید کنندگان بخصوص جوانان گامهای موثری برداریم.
ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد
دل رمیده ی ما را انیس و مونس شد

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *