مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ایی مازندران از برطرف شدن ۵۳ نقطه حادثه خیز استان خبر داد

احمد آفرین محمدزاده عصر امروز درحاشیه جلسه بررسی مشکلات راههای شرق مازندران در پاینه حمل و نقل نکادر گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه این اداره کل با داشتن ۳۳ اکیپ راهداری با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در ۲۲ راهدار خانه خدمات ارزنده ایی را در فصول مختلف به مردم استان و مسافران ارائه می نماید خاطر نشان کرد:۳۲۰ نفر راهدار بصورت مستمر به مردم خدمات ارائه می نمایند .
محمدزاده تصریح کرد: از آنجا که حفظ و نگهداری از راه‌های موجود یکی از وظایف ذاتی و اصلی این اداره کل بوده، از این رو با تمام توان و بکارگیری امکانات و تجهیزات خود با توجه به کمبود اعتبارات و منابع مالی مناسب توانسته در این مسیر گام‌های ارزنده ای در جهت ایمن‌سازی و روان‌سازی ترافیک بردارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، اجرای عملیات راهداری را در این استان بسیار حیاتی و مهم برشمرد و افزود: با همکاری دیگر ارگانهای مرتبط با این حوزه کشته های جاده ایی حمل و نقل عمومی ۲۴درصد کاهش یافت و صفر اعلام شده است و این در صورتی بود که استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی ۵ درصد اقزایش داشته است ودر نوروز امسال بیش از یک و نیم میلیون نفر از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کردند .
محمده زاده خط کشی جاده ایی، شانه سازی ، اصلاح قوس هندسی حفاظها را جز برنامه های الویت دار این اداره کل برشمرد و در ادامه خاطر نشان کرد : همه این برنامه با هدف کاهش تصادف جاده و ایجاد شرایط ایمن در راههای مازندران خواهد بود .
وی به توسعه آی تی سی کنترل هوشمند جاده ایی با استفاده از ۴۵ دوربین نظارت تصویری در راههای استان اشاره کرد و گفت : با توافق انجام گرفته با پلیس راه کشور با استفاده از یکصد دوربین ثبت لحظه ایی و پلاک خوان میزان سرعت مورد بررسی و کنترل و رصد خواهد شد .
شاییان ذکر است مازندران دارای ۱۰۴۰۰کلیومتر راه می باشد که از این میزبان ۷۸۰۰ کیلو متر مربوط به راه روستایی است .

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سلام جاده حسین آباد به طوسکلا که در دست تعریض است و خیلی هم طولانی شده تا کنون یک کشته و جند مجروح و مصدوم بدنبال داشته منهای خسارات مالی خودروها .آقایان مسیولین فکر کنید هر روز خانواده شما از این جاده رفت و آمد میکردند . آیا یاز هم درجهت اتمام این پروژه اینقدر معطلی میکردید.؟

  2. با سلام با وضعیت کمبود بودجه مواجه شده است جاده حسین آباد به طوسکلا و دوستان پیگیر ماجرا هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *