صدرا بامتی خطاب به استاندار: بسیاری ازصنایع استان بخاطر”بروکراسی وپیچ وخم های اداری “تعطیل شدند/ فیلم

صدرالدین بامتی درجمع دیدار فعالان اقتصادی و بنگاه‌های تولیدی مازندران با استاندار مازندران خطاب به مهندس اسلامی گفت :قریب به اتفاق واحدهای تولیدی نیمه کاره و تعطیل شده استان به دلیل بروکراسی و پیچ و خم‌های اداری تعطیل شدند.


وی در ادامه خواستار راه اندازی مجدد بزرگ ترین واحد تولیدی کیسه شمال کشور با استفاده از تسهیلات سرمایه در گردش شد

کارآفرین نمونه کشور و استان با تاکید بر حمایت بیشتر دولت از تولیدات داخلی، گفت: راه اندازی مجدد بزرگ ترین واحد تولیدی کیسه شمال کشور در انتظار تسهیلات سرمایه در گردش است.

وی افزود: مدیریت ارشد استان با هدف رونق تولیدات داخلی و رفع مشکلات سرمایه‌گذاران در استان در ابتدای سال این نشست را تدارک دیده که اقدام نیک و اثرگذاری است.

این جانباز دوران دفاع مقدس و از خیران مازندران با اشاره به اینکه تحقق شعار سال مدنظر مقام رهبری از طریق حمایت واقعی مسئولان از تولیدکننده واقعی محقق خواهد شد، تصریح کرد: متاسفانه قریب به اتفاق واحدهای تولیدی و صنعتی مازندران در فضای تحریم با مشکل مالیاتی مواجه هستند.

بامتی با بیان اینکه واحد تولیدی کیسه آریا خزز که در شمال کشور فعال بوده از دو سال گذشته به دلیل عدم رفع مشکلات مالیاتی تعطیل شده است، افزود: شرق مازندران دارای ظرفیت بکر صنعتی بوده و نباید به واسطه تعطیلی این واحد تولیدی، ۲۰۰ نفر از کار بیکار شوند.

این کارآفرین نمونه مازندران با بیان اینکه اعطای تسهیلات سرمایه در گردش با بهره پائین باید از سوی مدیران بانکی به تولیدکنندگان استان اعطا شود، گفت: در هیچ جای دنیا تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی با نرخ بالا نیست.

بامتی با بیان اینکه تولیدکنندگان در خط مقدم تحقق منویات رهبری و شعار سال هستند، افزود: تقویت تولیدات داخلی سبب از بین رفتن بیکاری در استان و مناطق مختلف کشور می‌شود که امیدواریم مدیران استانی و در صدر آنان استاندار مازندران به این مهم جامه عمل بپوشانند.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. قدرت باقری قلعه سری در گفت:

    صدرای عزیز:به عنوان یک همشهری اگر تورا بیابم بر دستان نیک اندیش شمابوسه خواهم زد چرا که هرانچه دراخلاص عمل داشتی برای سربلندی شهر وجوانان نکا سفره ات رادر بکارگماردی.درجهت رشدبی نیازی بیکاران وهمچنین گام بلندبرای فوتبال ومتعالی شدن ان از جان مایه گذاشتی .تیم صدرای نکااگر حمایت میشد نام جوانان جویای نامش در لیگ برتر میدرخشید .وافسوس که یک دست صدرای بامتی بی حمایت ماند و ارزوهایش بر زمین.ونام نیک وخیر اندیش شما را این مردم شهر فراموش نخواهند کرد وتشکر میکنم از طرف جوانان فوتبالی قلعه سر که به یادگار دربازه تمرینی فوتبال صدرا در زمین ورزشی قلعه سر در حال استفاده میباشدواز خداوند ارزومیکنم هرچه زودتر مشکلات شرکت کیسه اریا حل وادامه حیات دهد وشما برای شهر بدرخشی /(حق یارویاورت باد )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *