پیام تبریک دکتر میری به مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان مازندران

دکتر سید احمد میری قلعه سری با ارسال پیامی انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان مازندران را تبریک و از زحمات مدیرکل سابق قدردانی کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

«‌ ذلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَنْ يَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِيمِ »
برادر عزیز و بزرگوارم جناب آقای عسکری نیکزاد،
سلام علیکم با احترام و عرض تحیات الهی انتصاب شایسته و مدبرانه حضرت عالی را به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران، مهد فرهنگ و ادب و علم و دانش؛صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم.
انتصاب مسرت بخش شما برادر ارجمند، مومن و متعهد در منصب مقدس تعلیم و تربیت بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط، و امید بخشِ افزایشِ فضای دانش و بینش در کالبد همه علاقمندان به این مجموعه عظیم علمی گردیده است.از درگاه ایزد منان عزت و توفیق همه سکانداران تعلیم و تربیت و سربلندی همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در راستای تداوم راه امام (ره) و شهیدان همیشه شاهد، تحت زعامت مقام معظم رهبری مسئلت و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمت همراه با عزت و سربلندی و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی عرصه آموزش و پرورش تمنا دارم.
همچنین ضمن خدا قوت و سپاس از زحمات جناب آقای سیدعلی قاسمی، مدیرکل ارزشی و ساعی سابق از درگاه خداوند منان آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت را برایشان مسئلت می نمایم.

سیداحمد میری قلعه سری
?????

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *