امام جمعه نکا مسئولان را به اخلاقمداری و اخلاص در امورات توصیه کرد

دیدار نوروزی فرماندار و روسای ادارات شهرستان نکا با امام جمعه نکا که صبح امروز انجام شده است اخلاق مداری مدیران و اخلاص در انجام وظیفه محوله تاکید شد .
همه شما وظیفه دارید علاوه بر وظایف معمولی که انجام میدهید، هر کدامتان در ارتباط با هر نوع کالایی که در این شهرستان وجود دارد و امکانش برای تولید هست، ​در این زمینه توجه کنید.
به گزارش نیکا خبر ، صبح امروز فرماندار شهرستان نکا به اتفاق مدیران دستگاههای اجرایی با حضور در بیت امام جمعه شهرستان نکا سال نو را به ایشان تبریک گفتند
در این نشست آیت الله محمد باقر محمدی لائینی امام جمعه شهرستان نکا گفت : سالروز خجسته میلاد امام جواد(ع) و هم ماه مبارک رجب و سال نو، سال ۹۷ را به شما بزرگواران تبریک عرض میکنیم. تشکر می کنیم از فرماندار محترم که این هماهنگی و دیدار آغاز سال را تدارک دیدند.
او در سخنانی کوتا یاد آور شد : انشاءالله در سالی که آغاز کردید، ​در مدیریت و مسئولیتهای خودتان کاملا موفق باشید.
امام جمعه نکا برای تبرک جلسه امروز با قرائت حدیثی از امام جواد علیه السلام خاطر نشان کرد : امام جواد(ع) فرمودند: با فضیلت ترین و ارزشمندترین عبادتها آن است که خالص و بدون ریا باشد. اخلاق باید به اخلاص منتهی شود تا جنبه اخلاقی پیدا کند در غیر اینصورت اخلاق، دامی میشود برای بدست آوردن منافع.
آیت الله محمدی گفت : نام و شعار سال جدید توسط رهبر بزرگوار، همچون سالهای گذشته اعلام شده که خیلی حساب شده و کارشناسی شده است. یعنی درد اصلی جامعه و مملکت شناسایی شده و راهکار در قالب یک شعار و یک نام انتخاب میشود.
او تاکیدکرد : امروز بزرگترین جنگ دشمن با ما، جنگ اقتصادی است. بهترین راهکار برای مقابله، ​همان اقتصاد مقاومتی است که امسال با نام «حمایت از کالای ایرانی» باید تحقق پیدا کند.


بعضیها در مورد این شعار می گویند باید از خرید کالاهایی که مشابه داخلی دارد خودداری کنیم که بسیار کار خوبی است بلکه باید از خرید کالایی که امکان تولید داخلی وجود دارد هم خودداری کنیم و امکان تولید را بوجود بیاوریم.
«حمایت از کالای ایرانی» مفهومی وسیع تر از خرید کالای ایرانی دارد. خرید کالای ایرانی یک مصداق برای حمایت است. باید تعصب نسبت به کالای ایران را از ادارات خودمان شروع کنیم.
دستهایی در کار هست که تولیدات ما را از رده خارج کند تا کارخانجات بسته شود و زمینه واردات فراهم شود. نداشتن در داخل نباید دلیل شود از اینکه از بیرون بیاوریم، ​امکان تولید نداشتن دلیل باشد برای واردات. اگر نداریم ولی امکانش هست،​ باید برویم دنبال تولید.
کیفیت را باید ارتقا ببخشیم. در بخش کشاورزی، باغداری، ​تولیدات سنتی، صنعتی و کشاورزی، امکانات شهرستان نکا زیاد است. باید اینها را تقویت کنیم و رشد دهیم. هر منطقه ای باید محصولات سنتی و صنعتی خودش را حمایت کند که در مجموع تولیدات ایرانی حمایت میشود.
امام جمعه نکا به مدیران توصیه کرد : همه شما وظیفه دارید علاوه بر وظایف معمولی که انجام میدهید، هر کدامتان در ارتباط با هر نوع کالایی که در این شهرستان وجود دارد و امکانش برای تولید هست، ​در این زمینه توجه کنید.
جعفر احمدی فرماندار نکا نیز در ابتدای دیدار نوروزی خود و مدیران شهرستان با امام جمعه نکا اولویت اول کارخود را در تامین آب شرب مناطق روستایی اعلام کرد و گفت : بناداریم ضمن ترمیم و بازسازی راههای روستایی به توسعه گردشگری بوم گردی با رعایت حفظ ارزشهای اسلامی بومی و محلی بپردازیم .
فرماندار نکا گفت: رسیدگی بی منت و ارائه خدمات به مردم و تمسک به ائمه اطهار سر لوحه کارمان خواهد بود .

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. طوسی زارم رودی-ولامده در گفت:

    /با تشکراز آقای یدللهی وخبرنگار منعکس کننده خبر! همه مسئولان وکارمندان باید در حمایت از کالای داخلی وبخصوص ملی تلاش نمایند البته در عمل ودر رفتار ووضع زندگی وسبک زندگیشان! نه فقط حرف که تاکنون بوده!وگرنه شعار سال هم مانند شعارهای سالهای قبل در نوشته وبنر ها خوابش می برد.!بند تکرای شآن خبر را پایین می آورد!نمونه:(امام جمعه نکا به مدیران توصیه کرد : همه شما وظیفه دارید علاوه بر وظایف معمولی که انجام میدهید، هر کدامتان در ارتباط با هر نوع کالایی که در این شهرستان وجود دارد و امکانش برای تولید هست، ​در این زمینه توجه کنید.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *