پیام نوروزی سرهنگ رمضانی فرمانده سپاه بابل

بسم الله الرحمن الرحیم

یامقلب القلوب …

✅برای هر انسان عید زمانی است که از دل و جان شاد باشد و شادی را در نظر دیگران ببیند که اگر خود مسبب آن گردد حتما در کنار رضای خداوند شکرانه عظیمی را نیز می طلبد.

✅چیزی که در روزگار زیستن انسان‌ها برجای خواهد ماند جز نیکی و خدمت نبوده، هرآنچه در این روزهای فرح‌بخش و نشاط‌ انگیز همراه با بهار طبیعت مدنظر قرار می‌گیرد بهار دل، جان و تحول احوال است که امید برای همه ایرانیان اتفاق افتد.

✅سال جدید در ایران اسلامی همراه با کلام گهربار رهبرو دیدبان بصیر انقلاب اسلامی با شعار “حمایت از کالای ایرانی” آغاز شد، امیدوارم این آغازین کلام معظم‌له مانند همیشه در کلیه امور زندگی همه مردم مدنظر قرار گیرد و مسئولان در کنار مردم عزیز باید در ترویج وعمل واقعی به این خواسته نائب بر حق امام زمان(عج) تلاش وافر کنند.

✅پیشاپیش از طرف پاسداران و بسیجیان شهرستان #بابل اعلام آمادگی می نماییم که آنچه در توان داریم در جهت اعتلای انقلاب اسلامی ایران انجام دهیم که تا به امروز اینچنین بوده است و همچنان پای کلام رهبر عزیزتراز جانمان خواهیم ایستاد.

✅در پایان از کربلای ایران، یادمان شلمچه در کنار بسیجیان عزیز این خاک افتخار آفرین ضمن تبریک این عید باستانی به رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از خداوند منان خواستار توفیق بیشتر برای همه مسئولان دلسوز انقلاب اسلامی که در جهت خدمت به مردم بی دریغ همت می گمارند هستم.

من الله التوفیق…

?سرهنگ مرتضی رمضانی
فرمانده سپاه ناحیه بابل

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *