پیام تبریک نوروز باستانی ازسو ی دکتر سید احمد میری قلعه سری

دکتر سیداحمد میری قلعه سری در پیامی فرارسیدن سال ۱۳۹۷ را به همه ایرانیان عزیز، بویژه مردم متدین، شریف و ولایتمدار شرق استان مازندران تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

بهار فصل گل و جوانه است، بهار پیام‌آور عشق و رویش است. با رسیدن بهار، طبیعت لباس سبز بر تن می‌کند. البته فصل بهار نه تنها فصل نو شدن زمین، بلکه فصل نو شدن انسان، شروع راهی جدید، تصمیم‌های نو و مضاعف شدن تلاش برای دستیابی به آینده‌ای روشن می‌باشد…???
و نوروز جشنی زیبا به مناسبت شروع سال جدید است. علاوه بر اینکه رسمی زیبا و سنتی باستانی است به دلیل فلسفه‌ای که از دیدگاه اسلام دارد، حس معنوی زیبایی را با خود به همراه دارد.

احتراماً ؛ ضمن ابراز ارادت و آرزوی توفیق و سلامت ، حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد ؛ به همه ملت شریف ایران، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، بویژه مردم همیشه در صحنه شرق استان مازندران تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال برای شما عزیزان آرزومندم. توفیق روزافزونتان را در سایه توجهات امام عصرحضرت مهـدی (عج) و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای “مدظله العالی ” و دولت تدبیر و امید در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ایزد منان مسئلت می نمایم.

سیداحمد میری قلعه سری

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *