پالار از آماده سازی ۶۰ کلاس درس برای مسافران نوروزی درنکا خبر داد

رئیس اداره آموزش و پرورش نکا امشب در گفت گو با خبرنگار ما گفت: ۶۰ کلاس در ۱۰ مدرسه آماده اسکان مسافران نوروزی است
به گزارش نیکا خبر ؛ حسین پالار رئیس اداره آموزش و پرورش نکا گفت: هر ساله مدتها قبل از ایام نوروز کلاس های مدارس برای اسکان مسافران نوروزی آماده می شوند که امسال ۶۰ کلاس درس در ۱۰مدرسه در این شهرستان مهیای پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

وی با اشاره به این که ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان نکا در شش جلسه متوالی به بررسی راهبردهای لازم در جهت خدمات دهی هر چه بهتر به مسافران و گردشگران در این شهرستان پرداخته است خاطر نشان کرد: اسکان در مدارس تنها مختص فرهنگیان نیست بلکه همه مسافران می توانند برای اسکان در مدارس به آموزش و پرورش نکا مراجعه کنند که اسکان از ۲۸ اسفند آغاز می شود و تا ۱۳ فروردین ادامه دارد.

پالاراظهار داشت: علاوه بر کلاسهای مدارس سطح شهر دو مدرسه شبانه روز نیز در بخش هزار جریب نیز به این امر اختصاص یافت همچنین اردوگاه ساحلی امام خمینی این شهرستان بصورت محل اسکان ویژه با امکانات رفاهی مناسب اماده میزبانی کسانی که به این شهرستان سفر می کنند مهیاست تا مسافران و گردشگران محترم نیز ضمن بهره مندی از مناطق دیدنی و گردشگری طبیعت در منطقه ؛ از مواهب دریا نیز برخوردار باشند .
به گفته وی ۶۰ کلاس در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران ،از امکانات یخچال، تلویزیون و دیگر امکانات رفاهی اولیه برخوردارند .

رئیس اداره آموزش و پرورش نکا تصریح کرد: پذیرش از مسافران نوروزی در مدارس از روز دوشنبه ۲۸ اسفند آغاز می شود و تلاش می شود تا بتوانیم خدمات خوبی را ارائه دهیم.
وی پیش بینی کرد امسال بیش از ۱۱هزار نفر شب در محل اسکان تعین شده اداره آموزش و پرورش نکا اسکان یابند
شایان ذکر است: سال گذشته بیش از ده هزار نفر شب در کلاسهای اموزش و پرورش نکا اسکان یافتند .

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. طوسی زارم رودی-ولامده در گفت:

    سلام ودرود خدا بر مدیر نمونه استانی وخسته ناپذیرشهرمان !فرهیخته پرتلاش ،ناوبر آموزشی وپرورشی اداره فرهنگی شهر نکا ومدارس وکارکنان تحت نظارت ایشان!تعامل گر گروههای مختلف وسلایق وتفکرات وانتظارات ،حتی تعارضات غیر قابل پیش بینی شده اداری وکاری،آقای پالار بزرگوار!افتخار استان وشهرمانند/خدا قوت برادر ارجمند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *