امام جمعه نکا: رقص دختران در برج میلاد نمونه‌ای از فتنه فرهنگی است

امام جمعه نکا با اشاره به مراسمی که توسط شهرداری تهران به مناسبت روز زن برگزار شده که در این مراسم عده‌ای دختر را آورده و رقصانده‌اند، گفت: این اتفاق نمونه‌ای از فتنه فرهنگی است.

حجت‌الاسلام محمدمحمدی لائینی پنج‌شنبه‌شب در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم محمد معافی در زادگاه وی در روستای برگه شهرستان میاندورود در جمع سربازان لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا اظهار کرد: جوانان ادامه‌دهنده و مدافع خون شهدای چون شهید معافی باشند و همه ما مدیون خون شهدا هستیم چوم شهدا بیشترین خدمت را به بشریت ارائه کردند.

وی با بیان اینکه تفکر داعشی فقط ضداسلام و ضدشیعه نیست بلکه ضد بشریت است، افزود: پیامبر اسلام و امام علی (ع) آرزوی شهادت داشتند و این نصیب جوانان انقلابی ایران شد که در جنگ تحمیلی و دفاع از اهل بیت به شهادت برسند.

امام جمعه نکا گفت: همه وظیفه داریم از خون شهدا محافظت دفاع کنیم، بدحجابی، اختلاس و بی‌عفتی ظلم به خون شهدا است و همه باید با هنجارشکنان در جامعه برخورد کنیم.

وی با اشاره با اشاره به مراسمی که توسط شهرداری تهران به مناسبت روز زن برگزار شده که در این مراسم عده‌ای دختر را آورده و رقصانده‌اند، گفت: رقص دختران در برج میدان هنجارشکنانه و زننده‌ بود.

محمدی‌لائینی با اعلام اینکه این اتفاق نمونه‌ای از فتنه فرهنگی است، افزود: جلوی این فتنه فرهنگی را باید گرفت چرا که برخی با فتنه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌خواهند مملکت را در اختیار آمریکا قرار دهند.

امام جمعه نکا با اشاره به اینکه کشور در شرایط حساسی قرار دارد، گفت: عوامل آشوب افراد بی‌وجدانی بودند که انقلاب را به آشوب کشاندند اما باطن انقلاب قطعا آشوبگران را از سر راه بر می‌دارد زیرا هر خون شهید موجب رویش جوانان انقلابی می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه وجود داشتن اموال نامشروع از سوی برخی مسؤولان ننگ است، گفت: چرا مسؤولان باید اموال نامشروع جمع کنند تا طرحی با عنوان طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان مطرح شود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *