پیرهادی: رقص دختران در برج میلاد به هیچ وجه قابل توجیه نیست

پیرهادی:شنیدن خبر رقص دخترکان در آستانه میلاد سراسر سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به عنوان مظهرحیا وعفاف با حضور شهردار تهران از جمله اتفاقات نامبارکی است که به هیچ وجه قابل توجیه نیست!

محسن پیرهادی عضوشورای چهارم شهر تهران با اشاره به برگزاری مراسم رقص دخترکان در حضور شهردار تهران آن هم درآستانه میلاد نماد پاکی وطهارت در واکنش به شنیدن این خبر گفت: شنیدن خبر رقص دخترکان در آستانه میلاد سراسر سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به عنوان مظهر حیا وعفاف با حضور شهردار تهران از جمله اتفاقات نامبارکی است که به هیچ وجه قابل توجیه نیست! مسلما برگزاری چنین مراسمی که با نام مبارک دخت مکرم پیامبر گرامی اسلام گره خورده است نه تنها گرامی داشتن مقام والای زن و توجه واهتمام به گسترش پاکی وعفاف در جامعه نیست بلکه متضاد با آن و در تقابل با این موضوع است.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رفت شهردار مراسم را به صورت ظریفی ترک کند، اظهار داشت: حتی اگر با نگاهی خوش بینانه بگوییم شهردار تهران در جریان برگزاری چنین مراسمی و رفتارهای غیر دینی نبودند انتظار می‌رفت بعد از مشاهده چنین برنامه‌ای باید بلافاصله به صورت ظریفی جلسه را ترک می کردند! حتی این خبر رسانه‌ای شد که آقای شهردار هنگام قرار گرفتن پشت تریبون با این جمله که نخواستم حال خوش شما را به هم بزنم باز هم صحبتی در راستای تقبیح این رفتار و در راستای امر به معروف و نهی از منکر اعلام نکرده‌اند! به هر حال اگر شهردار چنین اظهار نظری داشته‌اند واکنشی غیر قابل باور و غیر قابل پذیرش است.

پیرهادی افزود: انتظار می رفت شهردار تهران به جای صدور بخشنامه بعد از مراسم رقص در همایش شهرداری در آستانه میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها به دنبال تامین زیر ساختها, حل آلودگی هوا وافزایش خدمات حمل ونقل به شهروندان که از اصلی ترین دغدغه‌های شهر به شمار می‌روند باشد.جالب است بدانیم شهرداری که در مراسم حضور داشتند به رئیس سازمان فرهنگی و معاون اجتماعی تذکر می‌دهند در حالی که خود تا پایان ماجرا نظاره گر بوده‌اند!!

عضو سابق شورای شهر تهران اظهار کرد: امیدواریم مدیریت شهری با دقت و ظرافت نظر بیشتری مسائل فرهنگی را رصد و اجرا کند, علاوه بر آن با پرداختن به حاشیه‌ها هزاران میلیاردتومان حقوق وهزینه‌ای که برای شهر تهران انجام می‌شود بی فایده نباشد چرا که شهر بیش از حاشیه‌ها نیازمند توسعه خدمات وخدمات رسانی است.

وی با اشاره به اینکه زیر ساختهای مورد استفاده مردم ماحصل تلاش شهرداری پیشین است،گفت: آنچه که در شهر تهران به عنوان زیرساختها مورد استفاده روزانه مردم قرار می‌گیرد ماحصل تلاش مدیریت پیشین شهرداری تهران است در حالی که انتظار می‌رود شهرداری به دنبال ساخت وساز برای نسل‌های آتی شهر باشد با فراموش کردن وظایف اصلی خود شهر و شهروندان را در آینده‌ای نه چندان دور با مشکلات ومعضلاتی اساسی روبه رو خواهد کرد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *