اتاق اصناف نکا میزبان کریمان بلند همت

اعضای انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نکا، امشب در اتاق اصناف نکا گردهم آمدند تا
گلریزان به واقع ریختن گل امید و زندگي در چلّه سرمای رنج و گرفتاری همنوعان‌مان است، جشني ساده نيست بلكه در اين بزم مهرباني آبروي زندانيان جرائم غير عمد خريده مي‌شود.
درآستانه ولادت با سعادت حضرت صدیقه طاهره خانم فاطمه زهرا (س) بي مناسبت نيست چرا كه خيرين و نيكوكاران همه ساله این ایام دست‌هاي سخاوتمندانه خود را به هم مي‌دهند تا طعم شادي را به خانه‌هاي زندانياني كه به دليل جرائم مالي و غير عمد گرفتار شده اند، برگردانند.


گلریزان به واقع ریختن گل زندگی و امید در چلّه سرمای رنج و سختی و گرفتاری همنوعان و همراهانمان است که با ریختن گلی از شاخسار زندگی خود باغ بقا و بهار وصل را به خانواده‌های در رنج هدیه می‌كنند و زندانیان جرائم غیرعمدي را كه از بد حادثه گرفتار شده‌اند، نجات مي‌دهند.
اتاق اصناف میزبان سنت زيبا و ديرينه گلريزان و جشن آزادي زندانيان جرائم غير عمد به همت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نکا شد ديدن اين مراسم هم حال و هواي خاص خود را دارد،در اين بزم مهرباني کریمان بلندهمت تلاش نمودند تا شرایط آزادي زندانيان فراهم شود.
در این مراسم حضرت آیت الله محمد باقر محمدی لائینی با بیان روایتی خواستار انفاق خیرین و دیگر اقشار جامعه با هدف آزادی زنداینان شد.
نیازی معاون دادستان انقلاب نکا نیز در این جلسه ضمن قدردانی از حضور سبز خیرین خواستار توجه همه نهاده به موضوع زنداینیان جرایم غیر عمد شد و
او گفت :خانواده های زندانیان درپی زندانی شدن سرپرست خانواده درمعرض تهدیدات فراوان قرار دارند بنابراین نیاز به همت بلند مدیران دستگاه های اجرایی مردم و خیرین است تا شرایط آزادی زندانیان بدهکارفراهم آید.
شایان ذکر است، محمد جزجلالیان رئیس اتاق اصناف نکا گفت : در این نشست خیریان نیک اندیش مبلغ ۳۵ میلیون تومان بمنظور حمایت ازانجمن زندانیان شهرستان نکا پرداخت نمودند .
محمدپور مدیر عامل انجمن حمایت اززندانیان نکا گفت:بزودی آئین گلریزان باحضور اطبا و نیزجامعه مهندسین در این شهرستان برگزار خواهد شد.
وی خواستار توجه جدی تر همه آحاد و نیزمدیران شهرستان برای تقویت صندوق حمایت از زندانیان شد

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *