خیمه دلدادگی به خاندان عصمت در منطقه لایی نکا بر پا شد/ تصویر

حجت الاسلام عبدالله رحمانی بانی برپایی خیمه عزاداری خاندان عصمت و طهارت در منطقه لایی نکا از برگزاری این مراسم در سه شب در روستای ابجین نکا خبر داد .

به گزارش نیکا خبر؛حجت الاسلام عبدالله رحمانی امشب درگفتگو با خبرنگار ما گفت:با توجه به فرا رسیدن ایام فاطمیه ،همچون سنوات قبل بیستو یکمین سوگواره شهیده ولایت امسال نیزبا شکوه کم نظیردرلایی آغاز شد.


وی گفت :این مراسم در مدت سه شب از دوشنبه شب ۳۰ بهمن تا ۲ اسفندماه جاری همراه با اقامه نماز مغرب و عشا ء و تلاوت قرآن کریم در چا در سر لایی آغاز شد
حجت الاسلام رحمانی اثرات مجلس حضرت زهرا را غیر قابل وصف خواندو گفت: بانی و موسئس این مجلس به سفارش والد بزرگوارمان بود که همواره تاکید میکرد اهل بیت همیشه و تماما لطف و رحمت هستند و به جرات می گویم که طی بیست و یک سال گذشته ، من دست عنایت دختر رسول خدا را برای پیشبرد این مجالس احساس کردم .
رحمانی به موضوع گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در مجلس امسال اشاره کرد و گفت:ویژه گی مجلس فاطمیه امسال در منطقه لایی توجه به شهدا و روایت سیره شهدای مدافع حرمو حریم خواهد بود .


او گفت: شهدای دفاع مقدس و پاسداران حریم انقلاب حرم ال الله و فرزندان حصرت زهرا هستند و بدون شک نباید از گذشت و ایثار مردان حماسه آفرین و شهدای مدافع حرم غافل شد چرا که در کمال امنیت و آرامش مجلس برگزار می کنیم مرهون جان فشانی شهدا والا مقام بویژه مدافعان حرم است . فلذا گرامیداشت یاد و خاطره شهدا مرتبط با اهل بیت به ویزه حضرت زهرا وظایف همه ماست.
بانی و مدیر مراسم فاطمیه در منطقه لایی یاد آور شد :در مراسم امسال حجت الاسلام گواهی حجت الاسلام غلامی و حجت الاسلام پناهیان سخنرانی خواهند داشت.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *