علی غلامیان: راهیان نور فرهنگ ناب و غنی درمقابل هجمه های دشمنان است

معاون فرماندار نکا در جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی برای نسل جوان و نسل بعد از انقلاب ما اهمیت زیادی دارد تا در قرار گرفتن دراین فضای سرشار از معنویات با سلحشوری ها و رشادت های جوانان گذشته این انقلاب آشنا شوند.
به گزارش نیکا خبر ، علی غلامیان بیان داشت: یکی از حرکت های که در چند سال گذشته برای تداوم فرهنگ ناب و ارزشی آغاز شده راهیان نور است که میتواند به ترویج این فرهنگ غنی و ناب کمک کند.
وی افزود: اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی برای نسل جوان و نسل بعد از انقلاب ما اهمیت زیادی دارد تا در قرار گرفتن دراین فضای سرشار از معنویات با سلحشوری ها و رشادت های جوانان گذشته این انقلاب آشنا شوند.
غلامیان خاطر نشان کرد: ما باید با تمام توان و با بهره گیری از ظرفیت های دستگاههای اجرایی در این راستا اقدام نمائیم تا بتوانیم جوانان خودمان را با فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ رزمندگان آشنا کنیم.
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا نیز در ادامه گفت: اعزام راهیان نور موضوعی جدی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های امروزی است و اجرای این طرح فرهنگی و معنوی مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد.
سرهنگ شریفی در ادامه تداوم ، امنيت و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي در دنيا را از برکات خون شهدا دانست و بيان داشت: انشاالله بتوانيم اين مسير را در ادامه راه شهدا بپيمائيم و با پيروي و هدايتهاي مقام معظم رهبري که روشنگر مشعل راهيان نور مي باشند و بتوانيم آن چيزي که رضايت خدا و شهداي عظيم الشان ما هست به مرحله اجرا برسانيم.
فرمانده سپاه نکا گفت: در این هیاهوی های تبلیغاتی ، نرم دشمن که امروز قرار گرفته ایم، اردوهای راهیان نور نمایش بسیار بزرگی در مقابل این هجمه ها است.
نیکا خبر :در این جلسه ازهیچ خبرنگاری دعوت بعمل نیامده است و این نشست بدون حضور اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد و قطعا در بیان اخبار نواقصی موجود است که از مخاطبین محترم پوزش می طلبیم

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *