افتتاح خانه اسکواش مازندران در نکا یا آب در هاون کوبیدن؟

با خبر شدیم فردا به‌طور رسمی عملیات ساخت بزرگ‌ترین خانه اسکواش را در شهرستان نکا شاهد خواهیم بود.

به گزارش نیکا خبر ، اینکه از فردا به‌طور رسمی عملیات ساخت بزرگترین خانه اسکواش را در شهرستان نکا شاهد خواهیم بود جای خرسندیست اما با چه قیمتی؟ بوق کرنا کردن طرحی که نه به باره نه به داره نه مدیریت نه تخصص و نه اعتبار در این خصوص داردچه سودی دارد . جز منافع افراد فرصت طلب در این مسیر ؟
شهرداری نکا قرار است در راستای کمک به بنیه ورزش شهرستان، این خانه را احداث نماید که کلنگ آن فردا به زمین می‌خورد.
اما جای بسی تامل است خانه اسکواش نکا در زمینی قراره احداث بشه که هیچ ارتباطی به شهرستان نکا ندارد .( بنام ورزش نکا به کام بعضیها!!!
ساخت خانه اسکواش نکا در مسافت ۲۵ کیلومتری بدور از شهر نکا چه امتیازی برای علاقمندان به ورزش اسکواش در این شهرستان چه ارمغانی برای ورزشکاران نکاییست ؟ اونهم در ملک استیجاری که حتی اجازه نصب یک تابلو بنام نکا وجود ندارد .
درادامه خبر ساخت خانه اسکواش نکا در خبرگزاری معتبر(فارس ) آماده بود : اسکواش رشته‌ای است که همواره در منطقه شرق مازندران مورد توجه بوده و می‌تواند قهرمان‌پروری در شهرستان نکا و مناطق مجاور را ممکن سازد‌.
هم اکنون کلی پروژه های ورزشی در شهرستان بصورت نیمکاره رها شده است و بدون مطالعه و در نظر گرفتن خطرات جاده ایی که بیش از ۴۰ سال از عمر جاده نیروگاه میگذارد و هنوز فاقد روشنایی است ومردم منطقه همواره شاهد تصادفات جاده و شاهد مرگ و میر عزیرانشان هستند واقعا جای تامل نیست؟
آنانیکه دغدغه ورزش اسکواش نکا را یدک می کشند اندکی بخود بیاند و اگر بناست سالنی و خانه ایی به امر ورزش آقایان و بانوان این شهرستان احداث گردد تلاش نمایند به مرکزیت این شهرستان انجام شود نه این که حیاط خلوت عده ایی از چهره های غیره ورزشی گردد و درواقع این اقدام و یا ساخت سازه های ورزشی برای جوانان نکایی بدور از شهر نکا حیف و میل هزینه بیت المال و نهایت آب در هاون کوبیدن است و بس …

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. یدالهی جان گل گفتی . همیشه منتقد هستی ولی این نقد شما بجا هست. دوستان مسئول پیشنهاداتی داشتن ولی پیگیری نکردن.

  2. بجای اسکواش بهتروبجاتربودکه یک زورخانه درنکاتاسیس
    میشدکه درآن محیط مردانگی -صداقت-مروت-اخلاق-منش
    پهلوانی ترویج میشود!!!والحمدلله توشهرستان استعداد
    های فراوانی هم وجوددارد!!
    حتی مرشدمعروف کشوری حاج احمدمومن عزیزتواین شهر ساکن هستن!!وبرای مشارکت گاهابایدمسافت های طولا
    نی روطی کنند!!
    نکاهست ومسئله های رنگارنگش!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *